17 Ağustos 2016 Çarşamba

?


Voo o, voo o
Andy'nin nesi var A-Andy'nin nesi var
Voo o, voo o
Andy'nin nesi var A-Andy'nin nesi var
Merhaba ben Andy
Size göre zeki
Kendime göre şakacıyım
Şaka diye başlar,
Kontrolden çıkar,
Bütün kasaba haykırır!
"Andy'nin nesi var!"
Herkese şaka yaparım 
Şaka yaparım
A-Andy'nin nesi var
A-Andy'nin nesi var
Herkese şaka yaparım 
Şaka yaparım 
A-Andy'nin nesi var
A-Andy'nin nesi var

  İşsiz olduğumu biliyorum da bu kadar kronikleşeceğini tahmin etmiyordum. Her neyse, sözleriyle beraber haydi bu güzel açılış şarkısının tadını çıkaralım.
   Yaşasın saykodelilik.

4 yorum:

  1. Arda Aydın'ın sesini nerede duysam aklıma İmparator Kuzco geliyor. Lama'nın seslendirmecisi olarak anıldığınız için üzgünümdfsf Bu çizgi film güzeldi ama *v* <3 Veletliğimde arkadaşlarım bahçede oturup çamurdan kurabiye yaparken ben içeri tıkılır bunları izlerdim. Pişman değilim.

    YanıtlaSil