10 Temmuz 2016 Pazar

Dünyanın Bütün Buruşuk-Boynuzlu Hırgürleri, Birleşin!

 

   Selamınaleyküm mübarek Avakado Kültü Kardeşliği! Bu güzel bayram gününde el öpenleriniz bol olsun teyzeciğim!
  Aah, hava çok sıcak. Yaz mevsiminin amacı da bu zaten; Her sene gözünüzün önünde sizin yüzünüzden gerçekleşen inanılmaz derecelerde karbondioksit salınımı yüzünden değişen iklim koşullarıyla küresel ısınmaya sebep olarak her sene daha da fazla yanmak, kavrulmak. Ne harika!
  Sanırım insanların 'açların halinden anlama' olayını bir zerre gerçekleştirmediği bir ramazan ayının da sonuna gelmişiz? Zaman ne çabuk geçiyor!
○ ○ ○
   Soğuk bir insan olmak ve bilgisayarımın problemleri karşısında çıldırmak dışında, tatilimi uzanarak geçiriyorum. Kimi zamanlarda uzanmamak durumunda kalıyorum ve bedenim çığlık atıyor. Uzun süre bu şekilde tembellik edince sinirlerim hassaslaşıyor, garip. Yakında fotofosforilasyonla ATP sentezlemeye falan başlarsam şaşırmam.
   Tanrının unuttuğu bir yerde, yayladaki küçük bir köyde, müstakbel akrabalarımın evinde kalacağım. En son gittiğimde böceklerden inanılmaz rahatsız oluyordum. Geceleri ışığa geliyorlardı ve küçük bedenleriyle neredeyse pencerenin tamamını kaplıyorlardı. Çevredeki dağlara tırmanınca mükemmel bir manzarayla karşılaşıyordunuz. Birine çıkıp gün doğumunu ve batımını izlemek güzel deneyim olurdu. Bunu dışında, zamanımın çoğunu şöyle geçirmeyi planlıyorum; Sanatsal değeri çöp olan resimler çizmek, zihin kapasitenizi kullanmamaya teşvik eden animeler izlemek, ölesiye tembellik falan filan var. Ha bir de, beş kitabı bir arada olan cildiyle, Otostopçunun Galaksi Rehberi'yle bir cebelleşme yaşayacağım.
   ○○○
   Sanırım bu yazıyı yayınlamam için şu dağa çıkmam lazım.
   Uzun ve son derece rahatsız bir otobüs yolculuğundan sonra hiç yoksa uzanabileceğim bir yer olan bu şaheser niteliğindeki koltukta bulunmaktan memnuniyet duyuyorum.
   Kulaklığımı bulamıyorum. Acaba şu karşıdaki sıradağların (Toroslar'ın bir uzantısı oldugunu söylemişlerdi.) arkasında bir uzaylı mola istasyonu var mı da, bindiği toplu taşıma aracındaki diğer uzaylıları rahatsız etmeden müziğini dinlemek isteyen dost canlısı bir uzaylı acil ihtiyacı olduğu için bir çırpıda buraya ışınlanıp kulaklığımı araklayarak gitmiş olabilir mi, diye düşünmekten alamıyorum kendimi. Gerçekten ama gerçekten o an müzik dinlemek istiyorsa veya metabolizmasının çalışması için müzik dinlemeye falan ihtiyacı olan bir türse, bu davranışını anlayışla karşılayabilirim. Ama başka bir neden varsa, bu uzak dünyalardan gelen arkadaşa kırgın olduğumu burada belirtmek isterim. Eğer bunu okuyorsa kulaklıklarımı geri vermesini rica etmek durumundayım.
   Kulaklık meraklısı uzaylılar bir yana, telefon çekmiyor, doğal olarak mobil internet de çekmiyor ve ben de zamanımı Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni okuyarak geçiriyorum. Karakterler çok boşta kalmış gibi bir şey gibi geliyor nedense. Tam olarak böyle de olmayabilir. Bazı durumlar için yeni kelimelere ihtiyacımız var. Belki de yeni kelimeler üretmeyi denemeliyim bir ara ama başkalarının da bu kelimedeki şeyi anlayacak durumda olup olmadığını bilmem gerekirdi. Bir kelime topluca kullanılamayacaksa ne anlamı olurdu ki? Şey, dil felsefesine girmeden bu konudan çıkıyorum.
   Şu an Marvin gibi hissediyorum. Hiç yoksa bir şehir kadar bir beynim ve evrende şöylece bir tur atma şansım olsaydı.
   ○○○
   İnternetim olmadığı için yalnız olmak durumundayım, burada Altın Kalp, neden galaksi başkanı olduğu anlaşılmayan bir galaksi başkanı, gezegeninin yok edilmesiyle bir araba modelinin ismine sahip arkadaşıyla evrende ufak bir gezintiye çıkan tiplerle ilgilenecek türden kimse yok.
   ○○○
   Bazen insanların yaşam görüşlerinin sahiden kıt olduğunu düşünüyorum. Sonra insanları küçümsemeye benzer ve kötü bir şey olduğuna karar veriyorum. Sonra insanların kıt bir yaşam görüşüne sahip olma hakkına saygılı olmam gerektiğini düşünüyorum. Daha sonra kıt yaşam görüşü hakkında düşünmeden hareket ettiği için Eichmann'ın sorguya çekildiğinde yaptığı açıklamayı hatırlıyorum. Sonuç olarak insanların kıt yaşam görüşlerine sahip olma hakkına saygı duymayı bırakıyorum çünkü bu yüzden her şeyi berbat ediyorlar.
   Hey, insanlar. Sizi kıt yaşam görüşleriniz hakkında düşünmeye çağırıyorum (ve biliyorum ki bu çağrıya kulak asanlar kıt yaşam görüşleri olmayanlar olurdu, o yüzden belki bu cümleyi hiç yazmamalıydım.)
   ○○○
   İşte size hiç hoşlanmadığım insan tiplerinden üç tanesi:
   ♥ Sizi dinlediği konusunda ısrarcı olmasına karşın dinlemediğinden adınız gibi emin olduğunuz insanlar (Aslında böyle insanlarla sık karşılaşmam çünkü birine beni dinleyeceğinden emin olmadığım sürece bir şey anlatmamayı tercih ediyorum ama bu onlardan hoşlanmamamı engellemiyor.)
   ♥ Nefes alan insanlar
   ♥ ATP sentezleyen insanlar
   ATP'den bu kadar söz ettiğim için özür dilemek istiyorum. Tüm dönem boyunca sahiden dikkatimi verdiğim tek ders biyolojiydi -ki terimleri birbirine karıştırıyorsam feci halde rezil oluyorumdur.
   ○○○
   Olmadan yaşayamayacağınız bir şeyi duymaktan sıkılmak saygısızlık olacağından, az önceki özrümü geri alıyorum.
   Ayrıca kendimden ve marketime taze dondurma sağlanmasına vesile olan hemen herkesten hoşlandığım için, nefes alan ve ATP sentezleyen insanlardan hoşlanmadığım saçmalığından hiç söz etmediğimi farz edelim.
   Yine de karşısındakini dinlemezken dinliyormuş gibi yapan sahtekarlardan hoşlanmamaya devam edeceğimi üzülerek belirtmek isterim.
   ○○○
  Sanırım buradaki ormanın çok güzel olduğu ve her şeye rağmen sıkıldığımı belirtmek dışında diyeceğim pek bir şey kalmadığı için bu yazıyı yayınlamamam için bir sebep yok. Görüşürüz o zaman!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder