22 Haziran 2016 Çarşamba

Hamamdaki Hamamböceği

   Merhaba Avakado Kültü Kardeşliği!
   Havaların sıcaklığı insanı hayrete düşürecek cinsten.
   Allahım, burası çöl değil, bunu biliyorsun. Biraz acıman yok mu? Hem zaten cehennemde yakacaksın, şu dünya hayatında yakmasan?


  Yaptığım, söylediğim veya yazdığım hiçbir şeyin anlam etmeyeceği kadar sıcak. Sanırım bir zamanlar yazmayı planladığım mantıklı bir şeyler vardı. Sonra n'oldu bilmiyorum.
  Geçen gece kuşum (nam-ı diğer LİMON BEY) evden kaçtı. Atın toprak üstüme diye bağırasım geldi. Sanırım pencere açıktı. Normalde açık olsa bile kaçmazdı ama öğrendim ki kuşlar bir şeyden korkunca falan sebepsizce kaçabiliyormuş. Şu an yapabildiğim tek şey ona iyi bakacak birilerinin evine kaçmış olduğunu ummak. Eğer bir kuşunuz varsa, benim yaptığım hatayı yapmayın. Bilirsiniz, evcil kuşlar dışarıda nasıl yaşayacaklarını bilmezler, muhtemelen onlara biri bakmazsa bir iki güne kalmaz ölürler o yüzden evinizden kaçmalarına izin vermeyin ve onlarla ilgilenin!
  Yokluğunu farketmem üzerine kafa dağıtmak için kendimi belgesellere vurdum. Ne izlediğinizi anlamak için sarfettiğiniz çaba alkolden daha iyi bir unutturucu etkiye sahip, gerçekten.
   İzlediğim belgesel Kozmos. Altıncı bölümündeyim ve harika bir şey, izlemenizi öneririm.
   Tatilini benim gibi fırında geçirenlere kolaylıklar dileyerek gidiyorum. Görüşürüz!

13 yorum:

  1. Oha abi şu an çok kötü hissediyorum, kuşun sanki benim yüzümden kaçmış gibi (NALETLİYİM .s.s.s)
    Geçmiş olsu n :C
    (Evet evet belgesel izle👍👍👍)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşum kendi salaklığından kaçtı :C şimdi napıyordur acaba

      Sil
  2. Yeni yazıyı görüp sevinçle linke tıklamak ve yazının kısa olduğunu görmek...
    Bu sevgilinden ayrıldıktan sonra romantik film izlemek gibi bir şey olmuş lol
    R.I.P

    YanıtlaSil
  3. Limon'un cenazesini yapalım mı?

    YanıtlaSil
  4. Ya nedense benim yüzümden kaçmış gibi üzülüyorum hala ya..
    Keşke, "fah yu" demeseydim Limon'a. ;^;
    Bu arada shoujo manga da kafa yapıyor veya türk kahvesi-nescafe karışımı da.. Denemeni önerir miyim bilmiyorum da şu lanet saçma editlerimi yaptığım zamanlar ya shoujo manga okuyup kafayı sıyırdığım ya sakince karışımı yudumladığım sonrasında Jyushimatsu gibi davrandığım anlar.

    Neden son metre yorum yazdım onu da bilmiyorum.
    İyi günler ve geceler efendim. (ne kadar bana uygun olmayan cümleler bunlar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz kusur etmediniz efendim, Limon Beyler salaktılar biraz, ah, ne yapılabilirdi ki?
      Onun anısı uğruna dediğiniz yöntemi uygulayacağım, sağ olun, varolun.

      Sil
  5. Yaaa. Keşke daha dikkatli olsaydınız... Çok üzüldüm gerçekten.
    Umarım geldiği yerden geri dönebilme gibi bi kabiliyeti vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki yok :C keşke olsaydı..

      Sil
  6. Başlığı görünce huylanıp orası burası kaşınan ben. Böcek demeyin, hele hamamdaki böcekler. Zeus korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeus babaya güven.. O korur bizi.

      Sil