6 Ağustos 2015 Perşembe

Saçmamaçsız Mim!

   Yine mim vakti gelmişti, Suki telefonundan Blogger'ı açtı, öngörücü yazıyı kapattı çünkü nedense artık doğru düzgün çalışmamaktaydı, yazın sessizliği ve boğucu sıcaklığı içerisinde mor bir koltukta bu kelimeleri yazıyordu.
   Her şeyi hikayeleştirme alışkanlığımı babamdan kapmış olmalıyım. Ben küçükken hep içinde bulunduğumuz durumu hikayeleştirirdi, de, konumuz bu değil. Gerçi ne zaman bir konumuz oldu ki?! Ehem.
   Paul mimlemiş beni. Hemen cevaplayamadım çünkü son zamanlarda biraz meşgul sayılırım. Cevaplaması bayağ eğlenceli mim gibi duruyor, neyse, daha fazla lafı uzatmadan (Uzatsam ne olur ki? Bakın şimdi de uzatıyorum. Laf uzatmak benim kişisel hobim. Bu cümleyi bunu okurken zaman kaybedin diye yazdım çünkü çok kötü kalpliyim.) başlıyoruum:

1 ) Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun Bu  nesne ile bir anınız var mı?
   Odama girip şöylece bir göz gezdiriyorum şu an. Sanırım buldum!
   3D gözlük. Çalışma masamdaki rafta duruyor. Annabeth'le Jurrasic World filminden çıkarken yanımda almıştım, ben götürmek konusunda tereddüt etmiştim çünkü eskiden geri veriyorduk. Ama dediğine göre artık 3D gözlük maliyeti o kadar düşükmüş ki çıkarken yanımızda götürebiliyormuşuz.
   Filmden çıktıktan sonra sokak köpekleri bile gözümüze tehditkar gözükmüştü.

2 ) Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın . Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın. 
   Selam adana ben badana.
   Selam canım ben amcanım.
   Selam sırık ben pısırık.
   İki sene önce arkadaşlarla matematik kitabımın kapağının arkasını bunlarla doldurmuştuk sonra da kitabı kaybetmiştim. Garip.

3 ) Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az ya da çok o şey veya kişi ile ilgili olsun.
Tertemiz bir ekranın var
Ender bir LCDliğin var
Lapa lapa sinyal yağıyor
Evimize neşe katıyor
Vizyonun nerede bilmiyorum
İyice de izleniyor
Zilyon kanal çekiyor
Yokluğunda herkes bir hayat ediniyor
Onsuz nasıl zamanımızı boşa harcarız
Nasıl ki, bilemem ki.
   Lütfen bu şiiri görmezden gelelim.

4 ) Seni kim mimlediyse şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun . Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun . Lütfen ben bir kuş gördüm .Yada bizim evde oyuncak ayı var gibi cümleler olmasın olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun . Hadi saçmalama potansiyeliniz görelim :D
   Pekala ama kelime seçip napıyoruz? Gsgdfh.
   Saçmalama potansiyelim adeta bir gökkuşağının sonundaki altın gibi ulaşılmaz, bir öğrencinin okul aşkı kadar sonsuzdur. Filozoflar bunun anlaşılamaz bir beyin hasarı olduğunu, anlamak için saçmalayan beyni moleküllere ayırın buyurmuşlardır. Domateslerin pembesi kadar güzel bu düşünceler, filli boyadan alınmış bir kutu boyayla yeşile boyanmalıdır. Kutu boyalar içinde bulunan kimyasalların son 18 yıldır insan hayatının refahını yükseltip yükseltmediği merak konusu olsa da gorillerin bunun için hiçbir cevabı yok, onlar maymun kuzenleriyle birlikte deneye tabi tutuluyor ve klavyeye rastgele basarak Romeo ve Juliet'i yazmaya çalışıyorlar, çünkü teori bu.
   Cümle kuracağımızı unutup paragraf yazmışım sdfh. İnanın bana ben de bilmiyorum.

   Buradan Annabeth'i Shuu'yu ve Kitsune'u mimliyorum! Görüşürüz!

6 yorum:

  1. Bence akrostişin çok güzeldi u_u dfgdgd Mimlediğin için teşekkürler *v*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekküler ve önemli değil! *u*

      Sil
  2. Akrostiş cidden güzeldi Suki. Harikasın. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Neyse, mimlediğin için teşekkür ediyorum. Ancak bu mimi ''gerçek'' odama gittiğim zaman yapmak istiyorum çünkü eminim daha ilginç şeyler olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ( ͡° ͜ʖ ͡°) (Kısa yanıtlar da verebilmek gerek bazen..shdhsj.)

      Sil
  3. Yaptım, içim saçmalıkla doldu.
    Sağol.

    YanıtlaSil