17 Ağustos 2015 Pazartesi

Mim dışı yazacak bir şeyler arıyorum.

   O yüzden aklıma eseni yazacağım, ehehö (Esmiyor diye uyuz bir laf etmeyi reddediyorum hayır.)
   Hayatım o kadar boş geçiyor ki yazacak bir şeyim yok demek ki.
   Aslına bakarsanız upuzun bir yazı yazdım ama hâlâ -telefonda şapkalı a yapılıyor bi işe yarasın dimi- gelişen bir olay hakkında olduğundan yayınlayamıyorum henüz.
   Bi' cosplay conuna gittim dün, ikinci gününe gitmedim. Sanki internetten bir  con videosu açmışım da izliyormuşum gibi hissettirdi.
   Annabeth'le gittik, cosplay, anime hakkında falan çok da bilgisi olmayan biriyle gidince saçma esprilerinizi anlayamaması üzücü ama buna rağmen güzeldi. "Fuck anime fuck manga fuck cosplay" pankartıyla yürüyen grup aklımda kaldı shfhd. Biz eziktik, cosplaysiz gittik ama seneye cosplayle gideceğiz büyük ihtimalle.
   O değil de gitmesi bayaa zor oldu ve üstüne üstlük:
Beth'in güneş gözlüğü ve arkada sele dönmüş yağmur. Bir de ben sandalet giyiyordum. Bakın bu dramdır.
   En azından sonradan yağmur durdu.
   Rastgele yazın zaman geçirme numaraları:
  • Evde nedensizce dolaşmak, bir şey almayacak olduğunuz halde buzdolabının kapağını açmak (Serinlemeye de yarar.)
  • Aynı sosyal medya sitelerinde elli tur atmak.
  • Okumaktan bıktığınız kitabı okumaya yeltenip sıkılıp yine bırakmak. Sevdiğiniz kitapları baştan okuyarak yeni kitaplara heveslenmek mantıklı bir taktik olabilir ama bir kitabı tekrar okumayacak kadar... Sıfat bulamadım.
  • Tatili evde uzanılmamış yer bırakmayarak yaşamak güzel değil mi?
  • Üstüne bir de işsizce bir blog yazısı yazdık mı en azından eğlenceli bir şey yapmış oluruz.
  • Bunaldım ve hayır, esmiyor sözünü kullanmayacağım, vantilatör de var hem (Ama başka odada ve kimse kullanmasa bile getirmeye üşeniyorum.)
  • Bi de klima olaydı...
  • Ağlamaya gidiyorum.
  • Bay bay.
  • Galiba biraz serinledi.
  • Yazları böyle geçire geçire soğuğa karşı çok dayanıksızlaşıyorum hayalimdeki gibi soğuk yerleri asla gezemeyeceğim.
  • Yalnız liste amacından 1000 km öteye ilerliyor hazır olun.
  • Düşününce en çok gezmek istediğim yerler kültür açısından zengin yerler ve değişik bitki ve hayvan örtüsüne sahip yerler. Özellikle yağmur ormanları. Aah.
  • Tatil beldelerinden genel olarak nefret ediyorum.
  • İnsanları dinlenmeye bu kadar muhtaç bırakan her şeyden de nefret ediyorum ayrıca.
  • Nerden nereye geldim anlamadım.
  • Aslında insanlara ne olduğu umrumda değil.
  • Neyse yeterince zırvaladım.
  • Canım ilk defa bu saatte bir şeyler tıkınmak istemiyor.
  • Aslında nadiren oluyor o sanırım.
  • Kendimi tanımamazlığımdan utanıyorum.
  • Aşırı amaçsızlık yüklenmesinin son maddesinden bir önceki madde.
  • Görüşürüz!

2 yorum:

  1. Farkettin mi bilmem, mimledim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkettim, mimi yapıyordum başka yazıda yarım kaldı dhdhh

      Sil