2 Ağustos 2015 Pazar

Animeli Mim [Kimse mimlemedi ama olsun]


1-İlk olarak animeye nasıl başladın? Nereden öğrendin?
Dört sene falan önce internette tanıdığım herkes Hetalia'yı izliyordu, gittim olaydan ayrı kalmamak adına hiçbir şey anlamamama rağmen ingilizce altyazıyla izledim. Sezon denen olaydan da haberim yoktu, o yüzden ikinci sezona falan devam edememiştim hshdhf.

2-)İlk izlediğin animenin adı ve konusu ne?
   Hetalia: Axis Powers! Ülkelerin insan karakterler olduğu ve bu şekilde tarihi anlatan, komedili bir animeydi sanırım. Çok hatırlayamıyorum, baştan başlayıp son sezonuna kadar sömürmeyi planlıyorum şu ara aslında.

3-)Çok güldüğün bir anime var mı? Varsa adı nedir?
   Buna henüz karar verebilecekmiş gibi hissetmiyorum ಠ_ಠ

4-)Çok üzüldüğün bir anime var mı? Varsa adı nedir?
   Bazı animeler o kadar kötü ki bu beni üzüyor.

5-)Favori Animen nedir?
   'En'ler sorulunca sıcak basıyor. Bu sıcak üzerine daha fazla sıcak da hiç mi hiç olmuyor.

6-)Bu sıralar izlediğin anime nedir?
   Durarara x2 Ten, Kekkai Sensen bir de Zankyou no Terror.

7-)Anime mi yoksa manga mı tercih edersin?
   Aslında manga okumak da güzel oluyor ancak ben mangalara kolay kolay dalamıyorum (Daldım mı çıkamadan boğuluyorum gerçi.), o yüzden "elimde olmayan sebeplerden dolayı, anime" diyorum.

8-)Sevdiğin bir live action var mı?
   Liv ekşın izlemiyorum ben.

9-)En sevdiğin anime türü nedir?
   En sevdiğim yok, her türün güzel bir meyvesi var yani. Isınamadığım bir tür var ama, shoujo, hiç el bile atmadım ama diğer her yer ve her şeyden edindiğim izlenimlere göre hayır, kesinlikle benim türüm değil. Yine de bir ara el atmayı düşünüyorum.

10-)En sevdiğin anime OST'u nedir?
   İzlediğim çoğu animenin OST'ını hatırlamıyorum bile. Sanırım ayrıntılar ve seçim konusunda koca bir sıfırı hak ettim. 

   Dışarıdayken sıkılıp yaptığım ve daha sonra evde tamamladığım mimciğin sonu. Şu an pişmekteyim ve sanırım kısa kesmem lazım, görüşürüz "(owo)/ (İki yüz yıldır kullanılmayıp paslanan yüz ifadesi şeyi.)
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder