1 Nisan 2015 Çarşamba

Okul Maceraları!


    Zamanında çok okul macerası yaşardım bilen bilir (Aslında ne kadar yaşadığım tartışılır ama böyle demek istedim asdsdf.) Ama sonra takıldığım tiplerle takılmayı bıraktım mal gibi, gerçi o kadar da kötü bir karar sayılmazdı ama bir de nedenlerini sıralamak nedir ya njsdjahfj Ergenlik dönemi de zor geçiyor işte.
   Okul hayatımın durgunluğu içinde boğulurken, arada bir saçma sapan şeyler oluyor, okul hayatımın genel durumu ile birlikte, işte bazıları;
   Bir sonraki olayı anlatabilmek amacıyla bunu anlatıyorum; Geçen iki sene tam bir pislik olan bir tiple aynı sınıfta aynı havayı solumak durumundaydım. İnsan psikolojisinin sorunlarını araştırmak için oldukça uygun bir tip. Tahminlerimce her okulda bu tiplerden bulunur. Sizinle uğraşması için nefes alıyor olmanız ve 100 metre çevresinde olmanız yetiyor. Ona nasıl hitap etsem?.. Şimdilik "pislik-kun" diyebiliriz. Çünkü aklıma başka bir şey gelmiyor.
   Bu arkadaş, zamanında bizim eski arkadaş grubuyla çok uğraşırdı. Hatta diğer arkadaşlar Aqua Park'a gittiklerinde bile oradaymış (Benim gelememiş olmam ise başka bir hikaye.) ve "Benden asla kurtulamayacaksınız!" diye bir şeyler zırvalamış. Daha pek çok olay olmuştur muhtemelen ama alzheimer hastası gibiyim, çoğu şeyi unutuyorum. Belki de cidden öyleyimdir asdfdsd. İşte bu arkadaş, pislik-kun, sınıfları dağıtmaları sağolsun, artık başka bir sınıftaydı. Ta ki...
   Onunla aynı sınıfa düşen pekpek can dostum sağ olsun ki-Reis Çenesi Düşük Yüksekten Uçan Büyük Tüylü Kuş olur kendileri- pislik-kun benim sınıfımda. Ve önümde oturuyor. Dilekçe yazmak yasaklanmalı.
   Bu gereksiz insan evladıyla en son anım bana beş lira verip portresini çizmemi istemesi olmuştur. Ben, usulca verdiği parayı kalem kutuma koyup kalem kutusunu çantama tıkıştırmamın ardından onun şöylece bir resmini karaladım ve inanın bana, benim çizdiğim o rahmetli resimde bir milyon kat daha iyi gözüküyordu. Ancak, resmi bitirmemle kalem kutumun çantamdan çalınması bir oldu. Ben ardından koşarken ancak kör olmak istiyorsam girmem gereken yere girip, kalem kutumdan 5 lirasını geri aldı. Çok fazla uğraşmayarak hızlıca kafamı çalıştırmaya baktım ve merdivenlerden aşağı koşup aynı zamanda bu şahıstan kaçarak resmi çizmiş olduğum defteri alarak hızlıca güvenli bölgeye gittim, resmi buruşturup tuvalete atıp üzerine sifonu çekip geri döndüm. Adalet yerini bulmuş, parayı vermeyen düdüğü çalmamıştı. Bir kez daha günü kurtardık! Suki sa- Arada bir hobim olduğu gibi, arkamda oturan arkadaş Fur'la (Süper takma isim buluyorum.) çak yaptık. Ne alaka bilmiyorum cidden sdfdsdfds.
 ------- sonraki gün
   Bugün 1 Nisan. Kötü şakalara maruz kalmadım. Henüz.
   28 gün kaldı :D
   ...
   Ben ders çalışmaya gidiyorum.
   Tamam, gitmeden önce yazıya devam etsem iyi olacak:
   Bugün okulun çirkin duvarlarının arasına girerken düşündüm; Müdür bir sonraki sene okulu yenileyeceklerini söylüyordu. Bizim gidişimizi kutluyorlar herhalde.
   Buna benzer bir şekilde, tam altıncı sınıfa geçtiğim sene labarutuvarı sınıfa dönüştürmüşlerdi. Okulumuzun bizimle bir alıp veremediği mi var acaba?
   Okulda canım çok sıkılıyor. İhtiyacım olmayan çizimleri sağa sola dağıtıyorum.
   Dün dersin ortasında elektrikler gidip tüm Türkiye'de olduğu gibi saatlerce gelmediğinden, şakasına ışıkları kapatıyorlar. Ne zaman bitecek bu okul diye düşünüyorum.
   Din sınavı iptal olmuş. 1 Nisan'da yapacaklarını söyleyişleri erken şaka planı mıydı acaba? "Sınav yapcaz ehehe şaka şaka." Neyse, çalışmak için bir günüm daha var \(^o^)/
   Okulun bitmesinin ardından yakınlardaki kırtasiyeye çıktı almaya gidiyorum. Geçen gün elektrik kesintisi yüzünden kapalıydı. Bu kırtasiyeye bayılıyorum çünkü çok çeşitli şekillerde ve ucuza çıktı alınabiliyor. Hatta defter bile yaptırılıyor. Bu tip yerleri seviyorum. Düşünüyorum da, 6 yaşından beri kırtasiyelere bayılırım. Koşa koşa gidip çizgisiz defterlerden alırken başka bir şey almayacaksam bile kırtasiyenin her bölümünü gezerdim.
   Yolumu uzatmalarım boşa gidiyor, kırtasiye kapalı. Neden acaba? Ben de sonra gelirim diyerek eve gidiyorum.
   Dün kapalı olan marketlerden birine girerek sevdiğim bisküvilerden alıyorum. Marketin manav bölümünde kara dut yerinde çağla olduğunu fark ediyorum. Onun altında da çilek var ama hala çok pahalılar. Yaz gelse de yaz meyveleri çıksa.
   Yolumun üzerindeki bazı ağaçlar çiçek açalı bir hafta filan oluyor. Gerçekten de hoş gözüküyorlar. Ben bir ağaç olsam bu havada çiçek açmayı reddederdim. Geçen sene bu günlerde kısa kollularla geziyorduk, bu sene ilkbahar gecikti. Protesto edilmeli!
   Apartmanın bahçesine bakıyor ve çiçek ekmeyi denesem mi diye düşünüyorum. Aslında bu düşünce kafamda bir aydır var, havalar yeterince ısındı sayılır ve herhalde bahçe işleriyle uğraşmayı yakında deneyebilirim.
   Üç kat merdiven çıkmanın ardından sonunda eve varıyor ve yere yığılıyorum. Bir süre sonra gücümü toparlayıp stay strong suki diyerekten ayakkabılarımı çıkarıyor ve bir üst kattaki, merdivenlerin tam karşısındaki odama yöneliyor ve huzura eriyorum.
--devam edecek(???)--

2 yorum:

  1. Çocuk mu daha pislik yoksa onunla aynı sınıfta olmana sebep olan şahıs mı bilemedim. Ancak birilerinin bu seneki 8. sınıflarla bir derdi olduğu kesin...
    Belki bu sene en iyi senen olmayabilir ama en azından yazdıklarına bakarak yine iyi durumda olduğunu düşünüyorum. Bahçe işeriyle uğraşmayı da denemelisin bence, ben hiç denemedim ama iyi bir fikre benziyor.
    20 gün kaldı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aynı sınıfta olmasına sebep olan şahıs istemeden neden oldu, o yüzden çocuk pislik c:. Gerçi bir problemim yok o kadar da, kime sinirlenip uyuz olacaktık o olmasa asdsd.
      İyi durumdayım neyse ki B) Kendimi motive edecek şeyler buluyorum falan. Küçükken hep bahçe işleriyle uğraşmak isterdim, balkona toprak koyup çim ekmiştim filan. Yani hep bahçemin olmasını istiyordum. Madem bu apartmanın bir bahçesi var, denemek iyi olur diyorum ben.
      20 gün...........
      2 hafta için planlarımı düşünürsek 18 gün, son bir hafta pek bir şey tamamlamaya vakit olmadığımı düşünürsek 11 gün, paniklemekle geçireceğim zamanları sayarsak 5 gün.
      Tamam o kadar da olmaz, matematik dışında her şey hemen hemen tamam :-)

      Sil