12 Mart 2015 Perşembe

Suki'nin Hoş Oyunlar Listesi! #2

 

Suki yine uyduruk RPG Maker oyunlarına bir dalış yapıyor, ardından pek mükemmel (!) anlatım diliyle bir yazı yazıyor... İşte Suki'nin Hoş Oyunlar Listesi 2! Önceki gibi, indirme linklerine başlıklara tıklayarak erişebilirsiniz~


   OneShot. Gerçekten de ilginç bir oyundu. Oyunun sizinle konuşması, bilgisayarınızla dalga geçmesi, oyunda tanrı rolünü oynamanız. 
   Oyun, Niko'nun kendini neresi olduğunu bilmediği bir odada bulmasıyla başlıyor. Bu odadan çıktığınızda, kendinizi yok olmak üzere olan bir evrende buluyorsunuz. Niko, bu evreni kurtarmakla görevlendirilmiş.
   Sonda yapmak zorunda olduğunuz seçim sizi tereddütte bırakabilir. Ben seçimi düşünürken kendi kendine bir seçenek seçmiş, videosunu izlemek zorunda kaldım :c. 

CHARON'un Oyunları
Sanırım hepsinden söz etmeyeceğim, ancak bazıları aşağıda;

   

   İki sevimli çocukluk arkadaşınızla sevimli vakitler geçirdiğiniz oyun! 
   Aslında, isminden de tahmin edebileceğiniz üzere pek de öyle sayılmaz. Sonradan psikopata bağlayan çocukluk arkadaşlarınızla sevimli vakitler geçiriyorsunuz. Geceleri kiminle buluştuğunuzun sonunuzu etkilemediğini söyleyeyim.


Bu oyunda 5-6 tane filan farklı son var yanlış anımsamıyorsam. Patikadan saptığınız yola göre Kırmızı Başlıklı Kız'ın başına gelmeyen kalmıyor. #ruinyourchildhood


Bir hastanede, hafızanızı kaybetmiş bir şekilde uyanıyorsunuz. Geri uyuyakalıp uyandığınıza, karşınızda bir kız görüyorsunuz. Sonuç; Beklenmeyen sonlar! Kimi zaman pisliğin teki çıkıyorsunuz, bazen de masum oluyorsunuz. Yine alakasız bir seçime göre hikayeler!
---------------------------------

Beni yıkan olaylar (Spoilerimsi olduğundan beyazla yazıyorum): Şu tipin kız çıkması ve Dorothy'nin çoktan ölmüş olması...
Telefondan oynanan bir RPG Maker oyunu! Yine şu sevimli kız tiplemesi ve korkunçlu ev, yine çözmeye ya üşendiğimden ya da bunun için fazla mal olduğumdan walkthroughttan baktığım çözümler! Güzel oyun yani.


Oynamaya üşenip let's playini izlediğim bir oyundur kendisi. Bir okulda dönen garip ölüm olaylarını anlatıyor.
Sanırsam bir mangadan uyarlamaymış? Bazı şeyler değiştirilmiş tabii.
Tags: Fanart, Pixiv, Fanart From Pixiv, Ichinose Yukino, Chloe no Requiem, Michel d'Alembert, Pierre d'Alembert
Nedense fanart koydum
12 yaşında küçük bir çocuk olan Michel olabildiğince uzaklara gitmek istiyor ve kendini lanetli bir evde buluyor! Böyle deyince çok uyduruk gözükmüş olabilir ama başlangıcı böyleydi yani, napabilirim? Az önce bitirdim ve... Biraz hüzünlü bir sonu vardı. Zavallı Cloé.


   Hmm, sanırım şimdilik hepsi bu~ Sonraki yazıda görüşürüz falan demem gerekiyor burada sanırım (Ne dediğimi ben de bilmiyorum, dağılın.)

4 yorum:

  1. Ayy bıcır bıcır oyunlar *^* Hepsini oynamak istiyorum şu sınavdan sonra *-* Aralarından sadece Hide and Seek'i oynamıştım gerçi sonunu da getiremedim onun galiba x.x Neyse.
    Yazılarının devamını bekleriz *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyna, oyna!! B) Bir de A Vague Story ve Fantasy Maiden's Odd Hideout var, ama onları henüz bitirmediğim için sonraki yazıya kaldılar.

      Sil
  2. Şu Hide and Seek'i daha yeni telefonuma indirmiştim. Neyse ki, çok fazla The Witch's House özentisi olduğuna karar verip az önce sonları izlemiştim. True Ending cidden acayip, (Bir de o kız mıydı yahu.. Cidden mi..)

    YanıtlaSil