21 Mart 2015 Cumartesi

Sallayın bu yazıyı ya


   Bugün rüyamda defterime uzuun bir yazı yazdığımı gördüm. Ne yazdığımı hatırlamıyorum ancak şimdi düşününce bilinçaltımın "Ancak rüyanda adam akıllı bir yazı yazarsın!" demeye çalıştığını hissediyorum.
   Neden mi doğru düzgün yazı yazamıyorum? Sanırsam başkaları okur kaygısından. Kendi kendime doğru düzgün bir şey yazsam dahi, en azından bir arkadaşıma gösterme ihtiyacı hissediyorum.
   Eski yazılarıma bakıyorum ve daha iyisini yapabilirdim diyorum (Daha çok bütün yazılarımı taslak yapıp ölmek istiyorum.) Sanırım artık daha iyisini yapacağım. En azından deneyeceğim (K
Kendimi utançtan yerin dibine sokacağım yazılar da yazmasam iyi olurdu hani.)
   Bloga yazarken "Kim ne düşünür?? Gerizekalı bu ya derler mi? Bence derler." diye kaygılandığımı fark ettim. Ama bunun çok yersiz bir kaygı olduğunun farkındayım. En azından yazılarımı seven birkaç kişi var ayrıca. 
  Aslında bir yaz tatili gelse çok daha iyi yazabilirim çünkü ilham bana genelde gece 11'den sonra geliyor.

Saatler sonra:

Sabah sabah bilinçaltımdaki kaygıları dökmüşüm belki tavsiye verecek biri çıkar kalsın o yukarıda. (Taktik verin--)
Bu arada saçma olacak ama geçmişte mantıksız bir şeyler dediysem veya yazdıysam unutabilir misiniz çünkü aklıma sürekli geçmişte kurduğum saçma sapan cümleler geliyor ve rahat yaşayamıyorum. Nasıl takıntılı bi insansam artık. Yanlışlıkla yaptığımın üzerime çok düşünme özelliğine sahip oldum sanırım. Help. Neyse..~

2 yorum:

  1. Geçmişte aptalca bir şey söylediysen onun hakkında endişelenmek kadar doğal bir şey yoktur. Ve herkes geçmişinde aptalca şeyler söylemiştir. Bir süre bunlarla karşılaştığında miden bulanır "ulan bunu ben mi yazdım" dersin kendini yakmaya çalışırsın falan. Ama daha sonra bunları gördüğünde gülesin gelir "ne çocukmuşum" dersin. Utanç verici ama yapacak bir şey yok o şeyi söylemişsin bir keresfsf
    Böyle şeylere gülüp geçmek bence en iyisi. Ve eminim daha iyi yazılar yazabilirsin (burada kötü yazdığını ima etmiyorum aksine yazılarını ilginç ve eğlenceli buluyorum.) Yalnızca çekinme ve kendine güven. Yazdıklarını taslaklarda biriktirme alışkanlığından vazgeç u_u
    Ganbatte Suki-chan!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Shuu abla ;-; Yazdıklarımı özensiz bulunca taslak yapıyorum, o yüzden daha özenli yazmaya çalışırım herhalde veya naparsam yaparım artık haha

      Sil