15 Kasım 2014 Cumartesi

Okul hayatı, mim, boş bulunmuşluğun kısa tarihi ve diğer şeyler

Merhaba, merhaba.
Vee Suki yine bir yazı yazmaya karar verir ve tabii ki hemen tamamlaması söz konusu değil ancak pozitifimsi bir şekilde tamamlamayı umabilirim.
Okulda geçenlerde bi kavga olmuştu-arkadaşlar sağolsun ben de kavga izlemeye alışıyorum sdfgfdsd ama cidden eğlenceliymiş.
Büyük bir ergen sürüsü kalabalığı toplanmıştı tam böyle çullandılar kavga ediyorlar bi adam geldi ayırdı olay yerinden uzaklaşıp geri döndüğümüzde bi çocuğun üstünde biraz kan vardı filan sonra sivil polis gelecek falan filan dedi bi teyze biz de olay yerinden uzaklaştık. İnsanların psikolojisi cidden çok bozuk B)
Onun dışında okulda beden eğitiminde pilates topuyla yakantop oynamayı denemek, arkadaşlara mandalina dağıtmak ve arkadaşlarla okulun çevresinde olabildiğince tur atmak gibi şeylerle uğraşıyoruz. Okulumuzun bahçesi bayağı geniş, binanın etrafı tur atılabilecek bir biçimde ve sonuç olarak tüm öğrencileri kabeye götürsek hacı olurlar.
Şu aralar pek girebileceğimi sanmıyorum ki zaten pek girmiyordum yine de söyleyeyim dedim hohoh.
Şu aralar günlük bile yazamıyorum lanet olsun yahu. Ruhumu öldürüyor dersler valla ölüjem yakında!
Bugün Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu'nu bitirdim. Cidden güzel bir kitaptı. Yine de *spoiler* adamın gölgeyle atlaması daha iyi olurdu gibi geliyor *spoiler :-)* En azından ben olsam öyle yapardım (Herkes ya bunun üzerine spoileri okuyacak ya yanlışlıkla okudu ya da merak edip okudu sonra bana lanet etti muhtemelen.) Telefonumda milyon tane resim var yalnız. Genel olarak hoş anime resimleri veya vatsaptan gönderdiğim saçma şeyler mesela şunun gibi:
Neden buna çok gülüyorum. Kitapta gördüğümden beri gülüyorum. Bence hazırlayan bilerek yapmış bunu :-)...
Veee sırada mim taym! Layırkitsun'a teşekkürlerimi sunarım vee başlayayım
-Blog açma hikayeniz nedir ?
Bu hikaye çook eskilere dayanıyor. Ben 2.sınıftayken ppgzforever (Şimdiki Unazo-sama) diye bi blog bulmuştuk Ş.Ş.Ş.'yle internette boş boş gezerken, sonra biz de açalım dedik filan :') Orada mal mal şeyler yazıyordum sonra yavaş yavaş gelişti (Ama hala... Pek iyi değil...) Powerpuff Girls'ü çok severdim sfdgdg herkes severdi o aralar. Sonra blogcu şablon işini filan bozdu çirkin bişey oldu buralara yazıyorum şimdi~~
-Blog isminiz nereden geliyor ? Neden bu isim ?
Suki the Human. Hmm.. Çünkü ben Suki'yim ve bir humınım. Suki de gerçek ismimden geliyor ama Suki'li pek çok caponca şey olduğundan bulamazsınız asdfdsdf. Yani öyle çok özel bir şey değil.
-Hangi mevsimi seversiniz ? Bu mevsim size neyi çağırıştırıyor ?
Her mevsimi! Hepsi ayrı ayrı güzeldir, biri gelir öbürünü isterim. Yazın bazen çok sıcak olur, kışın boş boş yatacak zamanım olmaz ve soğuktur, yağmurlar filan bıktırır ama yine de hepsi güzel bence. 
-Kırmızı ruj mu, eyeliner mı ?
Hiçbiri sanırım, hiç anlamam beyle aylaynır ruj ama kırmızı ruj itici olabiliyor o yüzden eyeliner 
-Blog yazmak sana ne kazandırdı ?
Arkadaşlar!
-Kitap okumak mı ? Bir şeyler yazmak mı ?
İkisi olmazsa olmazım yahu. İkisine de üşendiğim oluyor ama bir kaptırınca duramıyorum 
-Şiir mi ? Roman mı ? Hikaye mi ?
Roman sanırım? Şiirler de hoş aslında. Hikayeler de eğlenceli.
-En çok etkilendiğin film ?
Pek film izlemiyorum, izlediklerimin de hiçbirinden çok etkilenmedim galiba etkilendiysem bile unuttum
-Hangi tür kitap, film ?
Gizem, komedi, polisiye gibi
-Öğrenci olmak mı ? İş hayatımı ?
İş hayatına hiç atılmadığımdan bilemeyeceğim hem iş hayatı hangi iş olduğuna bağlı?
-Kitap okumak mı ? Film izlemek mi ?
İkisi de güzel ama okumayı daha çok yapıyorum hem daha ayrıntılı oluyor. Hepimiz kitapların filmlerinin ne kadar kitabın özünden uzak olabildiğini görüyoruz, değil mi? Benim hayal ettiğim gibi çıkmayan karakterler :c Her şeye rağmen arka plan müzikleri, hareket vb eklenince filmler de göz ardı edilemeyecek kadar güzeller.
-Klasik giyinmek mi ? Spor giyinmek mi ?
Fark etmiyor
-Almaktan asla vazgeçmeyeceğin şey ne ?
Defter, kalem, A4 kağıdı, kitap, ekşiyüz sakız, çikolata (Ağzım sulandı ühühü..) Soyut bir şeyler istiyorsan, duygular, ilham falan
-En sevdiğin yemek nedir ?
Makarna, tavuk. Kesinlikle taze fasulye değil.
-En sevdiğin dizi ?
...Yok ki
-Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin ?
Uçabilmeyi çok isterdim, telepati. Klasik şeyler dışında, zihnimdeki dünyaları gerçeğe dönüştürebilmeyi isterdim. O dünyalara kendimi en azından belli bir süre için ışınlamak~
-Hasta olmanın en kötü yanı nedir ?
Hiçbir şey yapamadan yatakta duruyorsun. GÖZÜN AĞRIYORSA IY IY IYYYY. Nefret ederim göz ağrısından. N. E. F. R. E. T. Ve yatmazsam sabah gözüm ağrıyacak ühühüh.
-Alınacaklar listen var mı ? İlk beşi nedir ?
Kitap, bir de yeni bir cekete ihtiyacım var galiba çünkü her gün aynı ceketi giyiyorum resmen :') Ha bir de defter

Klasik bir mimleme sözü der ki: İsteyen yapsın. Spesifik olarak Ş.Ş.Ş., Kiri ve Mono'yu mimliyorum (Kiriyle Mono yazmaya dönmeyi planlıyorlardı kaç aydır ama... Dönerlerse yeani.)

Yarın dershanenin deneme sınavı var (YİNE.) o yüzden başka bir şey yazamayacağım, na ne~

2 yorum:

  1. Yazın bana spesifik kelimesinin anlamını bilmediğimi hatırlattı.
    Nesil okul tavafçılarının neslidir öte yandan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spesifik özel olarak demekti galiba ama galiba yani ben de tam bilmiyorum dbsndnsn
      Ve yu ar rayt

      Sil