5 Eylül 2014 Cuma

Yağmur yağıyoor! Seller akıyoor! Aa bir dakka, okul açılıyooor!

Merhabahahahaha. Bugün kısa bir süre için yağmur yağdı ve bu başlığı buldum bir ara. Yağmuru cidden özlemişim. Dershanedeki bi çocuk "Bütün yaz boyunca beklediğim ağn!" diye bağırmakla konuşmak arasında bir ses tonunda söylemişti. Tam olarak öyle değil benimki ama, yine de yağmuru özlemişim. Okuldayken mandalina yiyip derste gök gürültülerini dinlemenin ayrı bir havası oluyordu tabii. Tüm yaz boyunca kış mevsimi ne masalda mıydı diyecek kadar unutmuşum kışı. Tam kış olmuyor burada daa neyse.
Peekalaa. Okul daha başlamadı ama başlamış gibiyim. Çünkü dershane. HIIRRRR. Tamam, ehm. Ben iyiyim. (AHAHAHAH.) 
Yaz bitiyor ve Haziranda filan bir "Yazın Yapılacaklar Listesi" hazırlamışım. Bir göz atmak istiyorum, yapmışım mı bir şeyler diye:
  • Dört yatılıya kalma maddesinden yalnızca bir tanesi gerçekleşmiş. O da Ş.Ş.Ş.'yle. Ama oldukça iyi bir yatılıydı, çünkü İlluminati'nin oyunu bir video uygulaması bulduk.. Megisto... Teşekkürler Google Play Store!
  • Yeni bir telefon alma maddesi yazmışım. Şu şekilde: "Yeni. Bir. Telefon. Benimki. Ezik. Kaldı." O olayı yarın gerçekleştiriyorum (Bu yazı tamamlandığında yarın olmuş olabilir tabii.) Galaxy S5 düşünüyorum sanırım iyi diyorlar sdffdssd.
  • Bolca yüzüp suyun tadını çıkarmak. Evet, balıkların ayağımı ısıracakları hakkında paranoyaklaşmaktan yüzemedim pek. Şimdi ne kadar mantıksız olduğunu anlayabiliyor ve başımı iki yana sallıyorum. Ancak üç tane filan balık ısırma vakasına kulak misafiri olmuştum. Neyse ki balıklar beni ısırmadı HOHOH. Tam olarak yüzmek değil de, suyun içinde olmak, içinde hareket etmek çok hoş. Yüzmeyi değil de bu dediğimi seviyorum galiba.
  • "OC'ları düzenle." Original characterları yani, orijinal karakter. Kendi yarattığın varlık. Bu maddeyi pek de yapmadım... Hepsi zavallı zavallı sürünüyor ortalıklarda.
  • "Bir şeyin koleksiyonunu yapabilirsin." Aa iyi fikirmiş bir ara deneyeyim.
  • "Anime dışında dizi izle." Ş.Ş.Ş. yabancı dizi filan izler, ondan öneri istediydim. How I Met Your Mother'a başlayacağım galiba. Aslında takılırken bir bölümünü izlettirmişti aslında. Evet izledik gibi değil, izlettirdi. Pekala ben de razıydım ama canım istemiyordu. Yine de yeni bir şeyler denemek iyidir genelde ayrıca hoş bir şeye benziyor. İzleyen varsa bana biraz söz etse iyi olur hani.
  • Güzelce sabahlamak. Bir kez yaptım annem yat demeseydi sabah 10'a kalırdım belki de.
  • Bir gecede bir kitap serisini baştan okuyup bitirmek. Bir kitap serisini baştan okuyup bitirdim, ama bir gecede değil günlere yayarak. Evde mal mal dolaşırken bir oraya bir buraya uzanıp oturup Sevgili Salak Günlük'ü okudum. O kitap serisini cidden çok seviyorum. Ama karakterleri filmdekinden daha yaşlı hayal ederek. Hadi ama, ben o yaştayken günlüğe bu sabah kalktım filan yazıyorumdur herhalde (Tamam, bu abartıydı. Ama cidden beklediğimden gençlerdi.)
-----Sabahın/gecenin 3'ünde: Bu saate kadar şablon düzenledim. Beynim ölüyo. Bay yarın devam etcem.
-----Sonraki gün, 23:35'de başladığım kısım:
Bugün telefonu alamadım, yarın sabah öğleden sonraya filan alacağım *-* Bu dünyanın en berbat emoticon şeysi, tanıştırayım. Nedense iğreniyorum. ._. birinci sırada ama. Siz siz olun asla ._. koymayın çünkü çok sinir. ÇOK. (Bunu muhtemelen kimseye demedim dövmesinler diye ama o kadar da büyük bir problem değil asdfds.)
Şimdii Şuhu apla'nın bloğunda görmüş olduğum mimi yapacağım:

Mim şeysi (başlığından emin değilim ama mim şeysi güzel)

Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder miydiniz? Peki, neden söylemediniz?
Ben gerekli her şeyi söylerim, gereksiz olanları da söylediğim olmuştur ama şöylece bir düşününce bu geceden önce herkese hakkınızı helal ediyor musunuz diye mesaj atardım---daha çok değer verdiğim insanlara duygu yüklü mesajlar yazardım aslında.

Günün birine çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değişir miydiniz?
Kendi çocuğumu da alırdım---
Benim çocuğum olmadığını anlamam gerekirdi benzemiyordur filan. Öyle bir şey olursa o kadar büyütmüşüm çocuğu, bırakacak değilim sırf kan bağından dolayı. Çocuktan konu açılınca düşündüm de, dünyanın en duyarlı ve sevgi dolu ebeveyni olmazdım herhalde dfgterstge.

Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız?
Don't you know that i am cani? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Merhametsizlik hohoho.O anın heyecanıyla öldürürdüm herhalde doğrusu :c

Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mıydınız?
O yemekten verilen diğer insanlara bakar, eğer ölmedilerse tadına bakardım.

Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mısınız? Örneğin bir yayaya çarptığında direksiyonda dalga geçmesine rağmen çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)
Yapmazdım ama sevdiğim kişiler dikkatlidirler öyle bir hata yapacaklarını sanmam? Gerçi soruda olmuş bitmiş hesabı da..

Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa neyi değiştirirdiniz?
Yetişme tarzından sayılır mı bilmiyorum ama küçükken sınıftan hiç arkadaşım yoktu ya :c (1,2,3 de filan)

Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırdınız?
Leptopum herhalde. Kitaplar. Çizimlerim. TÜM ODAM.

Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma ihtimaliniz olsa bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?
Herhangi bir ünlüyü sanırım. Nasıl yaşadıklarını kendi gözlerimle görmek isterdim doğrusu. Lüks bir hayat ve her taraf sizi tanıyan, seven ve nefret eden insanlarla kaplı filan.

Kitaplı mimi daha sonra yaparım çünkü bu yazıyı hemen yayınlamak istiyorum ve nasıl yapacağımdan pek emin değilim :')
Na nee!

2 yorum:

  1. Okullar açılıyor ve ben yine tek başıma kalıyorum ;; Berbat bir şey. Ben de en arka sıraya oturup kimseyi takmadan kitap okumayı özledim...Keşke okula geri dönebilsem diyorum bazen de... sonra sürekli kokan gömlek pantolonları düşününce vazgeçiyorum -.-
    Telefonunu aldın mı *-*-*-*-* Nasıl güzel mi *-*-* *zavallı*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okulda sürekli ders dinlemek çok sıkıyo yea. Telefonu 4 gün sonra elime alabileceğim nedenini tam ben de anlamadım sanırım tarifeye göre indirim yapıyolar falan ama babam başka oporatöre mi ne geçiyormuş normalde 2 gün sürüyo ama haftasonu var falan FİLAN aahh. Samsung marka bir şeye karar kıldım ama tam adını bile bilmiyorum..

      Sil