16 Eylül 2014 Salı

Saçmalıklarım & Okul

Pek çok kez şablonu değiştirdim, blogdaki sorunu şablonda aradım, ancak işe yaramıyordu. Ancak fark ettim ki asıl sorun yazılarımın bana yeterince iyi gelmemesi ve istediğim kadar ilgi çekmemesiydi. Ayrıca daima orijinal bir şeyler yapmak istemişimdir ama sanırım düşündüğüm kadar kolay değilmiş. Ayrıca insanların en ufak desteği beni acayip motive edebiliyor... Galibaağ. :')

Ama bu yazının negatif gitmesine izin vermeyeceğim, daha da negatif gitmesine izin vereceğim. Çünkü milyonların rahatını bozan, çoğu kişinin oflayıp pufladığı bir varlık... Evet, o benim!
Şaka şaka. Daha da kötüsü.
OKUL. 

KILL ME BEFORE I KILL MYSELF.


Evet, bu yazıyı iki gün önce yazmam gerekiyordu. Ama ilhamsızlık ve üşengeçlik ikilisi beni rahat bırakmıyorlar. Aslında daha çok ne yazacağımı bilemiyormuşum gibi. Ehmm....

Okuldan nefret etmek için birkaç muhtemel neden:
  • Pek çok kişi sabahın erken saatlerinde o güzel, sıcak, güven dolu yatağından kalkıp o gürültülü, berbat insanlar ve derslerle dolu o yere gitmek istemez. 
  • Çoğu ders gereksiz. Bir işimize yaramıyorlar.
  • Daha da kötüsü bu işe yaramaz dersleri kötü not almak istemiyorsanız üstüne ezberlemekle uğraşmak zorundasınız. 
  • Stres
Biraz da olumlu yönleri.... Okulu sevmek için..... Um.... *yok ki resmi* Aslında biraz var.
  • Tatil sürekli aynı geçer ve okul sosyal yaşantınıza katkı sağlar.
  • En iyi arkadaşlarınızdan bazılarını burada edinmiş olabilirsiniz.
Benim de okuldan arkadaşlarım var tabii. E. ve F. Üçümüz E.E.F. Eğer nasıl mallanılacağı hakkında bir film çekmek istiyorsanız çok iyi bir ilham kaynağı olabiliriz... :-) Örnek vermek gerekirse... E. sınıfa "Susun!" diye bağırmayı düşünüyordu. Sonra üçümüz "van, tu, tıri!" diye sayarken "four, fayf, siks..." diye devam etmeye başladık... Cidden bizi anlamakta zorluk çekiyorum adfdwsd.
Ayrıca Ebru twelveyi komik bir şekilde söyleyince mal gibi gülmeye başladık.
Ayrıca sanırım arkamda oturan kız bize mal mısınız der gibi baktı.
Bu sene benim için çok çalışmalı bir sene olacakmış gibi duruyor malum "önemli" sınav. İyi okul kazanamazsam egom ağlar. Çevremin benden beklentilerini geri çeviremem yeani asdfdsa hem iyi bir okula gitmeyi gerçekten istiyorum
Şu aralar Nichijou izliyorum çok güzelsfgdfh bi ara ilk bölümünü izlemiştim sonra nedense bırakmıştım. 

Yazının sorusu: Okullu slice of life animesi önerebilir misiniz? Nichijou'dan sonra başka düşündüklerim de var ama bir-iki tane daha bilsem iyi olur.
Yazının ikinci sorusu: Daha önce hiç yabancı dizi izlemedim, başlangıç için dizi önerebilecek olan var mı?
Bonus: Film önerisi??? Çok fazla depresif olmadığı sürece her türlü film önerisini denerim.
Not: Okullar açılınca bir şeyler izleme isteğim geldi what is my problem?


Naa nee~

10 yorum:

  1. Bana kalırsa oldukça ilgi çekici bir blogun ve yazış tarzın var. Bir blogun dikkat çekmesi için şıkır şıkır fıkır fıkır tasarımı olması falan gerekmiyor. Aksine o tür şeyler insanı bayıyor. Blogunun fark edilmesi için yazılarına daha fazla ilgili etiket eklemeli ve yazılarını sosyal ağlarda paylaşmalısın (feys meys cart curt)
    Son olarak sorularına cevap vermek istiyor Şuhu aplan *-*
    Cevap 1 : Şu ana kadar izlediğim en iyi okullu slice of life tarzı anime Danshi Koukousei No Nichijou'dur. Hayatımı değiştirmiştir, karakterlerden birinde kendimi bulmuşumdur falandfsd İzlemediysen izlemeni tavsiye ederim.
    Cevap 2: Ben de pek izlemiyorum ama izlediğim birkaç bölüm itibariyle Supernatural çok mikemmel.
    Bonus: Secret Window (aka Gizli Pencere) sfasdf İzlersen mutlaka yorumlarını beklerim *-* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Danshi bilmemneyi izlemeyi planlıyordum zaten fgfbh bana how i met your motheri öneren insanlar var bikaç bölümünü izliyijem supernaturala da bakabilirim ve o filmi izlerim herhalde B)

      Sil
    2. Cidden..Aplna GüveN:-)
      DON'T WATCH SPN.

      Sil
  2. Slice of Life animesi olarak önerildiği gibi Danshi Koukousei ve Kill Me Baby. B)
    Yabancı dizi olarak Big Bang Theory'yi öneririm çünkü fizik+geyik (bkz. Epic)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Danshi bilmemneyi kesin izliyijem big banga da how i met ur moma göz attıktan sonra bakarım

      Sil
  3. Doctor Who dışında hiç dizi izlemediğim için o konuda tavsiye verebilir miyim bilmiyorum açıkçası akjdnajkd (ama Doctor Who da güzeldir, biraz fazla uzundur sadece ama rastgele izlesen de bir şeyler kaybetmezsin, fandomu bile Matt Smith hayranlarından kurtulursan iyidir hatta...öyle yani güzel bir dizi zaman bulursan ona da bak)
    Ouran Koukou slice of life'a giriyor mu bilmiyorum ama o epey güzeldi (gerçi izlemişsindir de bilmiyorum dursun bu burda) Tamako Market de iyi sayılır tipik KyoAni insan tiplemelerini saymazsan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenks for yur saggeştıns i will incelemek 'em kyoani çok moe yea 2 kawaii 4 me

      Sil
  4. Eaam, ben sana önermiştim zaten.. Ve güleceksin çünkü benim gibi somurtkan bir kızı bile "sesli" güldürebildi. Hala inanamıyorum..
    Ayrıca şablon olmuş bu sefer..:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sade bişey olsun dedim dgfybnv ulen şu resim gölgeleri olmasa bu şablon en iyisi

      Sil