19 Nisan 2014 Cumartesi

♣ Grief Syndrome ♣


   Grief Syndrome, bir Madoka Magica fan oyunu. Oynaması çok zevkli, bitişleri kimin öldüğüne veya yaşadığına göre oluyor. (Meduka'nın koşuşu yakıyo.)
   Geçen yaz yayaladayken ve internetten mahrumken eski (ve şu an bozuk) laptopumla oynuyordum bunu. Sonra canım sıkılınca tekrar oynayayım dedim. Pixeller, grafikler filan çok hoş, çok ciks. sasdfgfd
   Z ve X tuşlarıyla cadıları ve minionlarını dövüyorsunuz, yürürken X'e basarsanız bazılarında farklı şeyler çıkıyor. A'ya basınca değişik, güçlü saldırınız oluyor ama Soul Limitinizi yiyor. 2 veya 3 kişiyle oynanabiliyor ama 2. ve 3. oyuncuların tuşlarını ayarlamanız gerekiyor (Hadi iki kişi neyse de 3 kişiyle oynamaya çalıştığınızı düşünsenize.)
  Bütün karakterlerle oynamak ayrı zevkli. Mesela Madoka'nın zıplamasını ve A'sını (O şeye A diyeceğim.), Mami'yle yürürken X yapmayı, Kyoko'nun saldırılarını seviyorum. Homura ve Sayaka'nın tam olarak nelerini sevdiğimden emin değilim ama Homu'yla zamanı durdurunca baya kısa sürüyor.. Anlattıklarımın açıklaması:
Homu zamanı durduruyor

Meduka'nın A'sı (Böyle pembe oklar havadan yağıyor filan)
Kyoko'nun saldırılarından biri (ok tam gözükmese de)
Mami'yle yürürken X yapmak (sağ ve sola birden ateş ediyor işe yarar bir şey)
   Oyunu şurdan indirmeyi başarabilirsiniz. Şu an YouTube kapalı olduğundan eğer DNS değiştirmediyseniz ve oyunu indirmek istiyorsanız gidin araştırın. Olmadı bana sorun. Ve update yüklerseniz geçmişteki homuyu kullanabiliyorsunuz sanırım.
----------Sonraki gün
   NASIL. DÜŞÜNMEDİM.
   Z veya X'e basılı tuttuğunuzda saldırınız güçleniyor. Ve ben bunu yeni keşfettim. ASDFG. Başka oyunlarda da bu özellik var, neden düşünmedim ki??? Bunu aşağıya koyacağım gif sayesinde keşfettim. Bu oyunu normalden easye çeker sanırım. Aslında ilk oynamaya başladıysanız yine de normal veya hard diyebilirsiniz.

Bana bu özelliğin olabileceğini hatırlatan gif. Sayaka Elsa Maria'yı döverkene.
   Yani kısaca böyle hoş, güsel bir oyun. Tanıtım yazıları yazmakta en iyisi değilim, bence oynayıp görün (Gerçi daha neyi tanıtacaktım ki?)
   Naaa nee~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder