25 Nisan 2014 Cuma

Bissürü hayatınızı değiştirmeyecek şey

   Selam insanlık, selam! Bu sıcaklaşmaya başlayan, bulutların bir gelip bir kaybolduğu zamanlarda ben de hava gibi bir kötü bir iyi halden gidip geliyorum. Mono'nun anlatmama izin vereceğinden emin olmadığım için bazı şeyleri anlatmayacağım (aslında içimdeki melek anlatmayacağımı da anlatmamamı söylüyor) çünkü kısa süreliğine dediğine uymaya karar verdim (ki birinin dediğine uymak kişiliğime ters.)
   Neyse, canım sıkıldı beyle Kitsune isteyen yapsın mimi filan demiş. Ben de yapayım dedim.
-Müzik Uygulamalı Mim

Kurallar:
1- Müzik dinlediğin programlardan birini aç ve shuffle tuşuna basarak parçalarını karıştır.2-Her soru için ileri tuşuna bas ve denk gelen şarkıyı cevap olarak yaz.

(Şahsen biraz anlamsız ama hoş duruyor c:)


Eğer biri size "iyi misin" diye sorarsa sizin cevabınız...
Zankoku no Tenshi no Teeze (Sanırım adı buydu, evet. Neon Genesis Evebilmemne'nin açılış şarkısı şeysi.)
Kendinizi nasıl tanımlarsınız?
Uragiri no Yuuyake (Durararadaki hani. Aslında olabilir beyle asdfg)

Bir erkekte/kadında neyden hoşlanırsınız?
Kyoukai no Kanata (Openingin adı animeyle aynı)

Bugün kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
Sunset Love Suicide (Gumi'nin söylediği) yıllaaaar önce indirmiştim

Yaşam gayeniz nedir?
Soraru-zetsubousei hero chiryouyaku (Dangan Ronpa'nın kapanış şarkısı)


Mottonuz?
Daisy (Kyoukai no Kanata'nın ending şarkısı olan)


Arkadaşlarınız sizin hakkınızda ne düşünüyor?
Here comes the boogeyman (Hım...)Aileniz sizin hakkınızda ne düşünüyor?Ib'de game over olduğunuzda çıkan şarkıSıklıkla neyi düşünürsünüz?Mikansei Stride (Hyouka'nın ikinci opening şeysi. Yıllaaaar oldu indireli.)2+2?No One in Sight diye kayıtlı olan Ib'de kullanılan müzik şeysi.En iyi arkadaşınız hakkında ne düşünüyorsunuz?Fantastic Future (hentai bilmemne nekonun birşeyiydi. Hiç izlemedim. Ama.. SDFGH.)


Yaşam öykünüz? 
Bedoro Moyo (Anam ben onu mayo diye okuyordum. Ano Natsu de Matteru'nun birşeysi.)


Büyüdüğünüzde ne olmak istersiniz?
Monochrome no Kiss (Kuroshitsuji'deki hani..........)Sevdiğiniz kişiyi gördüğünüzde ne düşünürsünüz?
The World (yani sanırım adı bu. desu noğto'nun ilk opening şeyi)


Düğününüzde hangi şarkıyla dans edeceksiniz?
Bad Apple (what)Cenazenizde arkanızdan ne çalacaklar?
Glad you Came ama nightcore olan (cidden bi ara şu şarkıları düzenlemeliyim. ve pekala en azından neşeli bir şarkı çıkmadı)Hobiniz, ilgi alanınız?
Teddy (Kamisama no Memochou OST'si)En büyük korkunuz?
Dead End (Mirari Nikki 2. OP'u)En büyük sırrınız?
Death Note'da Near'da çalan arka plan müziği adını bilmiyorumŞuan ne istiyorsunuz?
Welcome Dangan Island!! (Super Dangan Ronpa 2'nin ilk açılış şeyi.)Arkadaşlarınız hakkında ne düşünüyorsunuz?
Candy Candy (Gumi'nin söylediği)What will you post this as?
Aku no Hana'nın Nakamura'nın söylediği açılış şarkısı şeysi

   Nadir olan doğru düzgün ingilizce şarkılardan çıkmasını bekliyordum ama çıkmadı. Neyse.. (Çünkü telefonumdaki şarkıların neredeyse hepsi ya japonca ya da sözsüz) Muhtemelen bu şarkıları bilmediğiniz sürece YouTube'yı açıp bakmayacaksınız (Kendimden biliyorum.) neyse naa nee~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder