19 Haziran 2013 Çarşamba

Can Sıkıntısı

  Selam insanlık!Resmi olarak tatildeyiz (Gerçi benim için 2 haftadır asds.Ama resmi olarak.) ve yapacak bir şey olsa bile sıcaktan yapamıyorum.Soğutmak için bir şeyler lazım. Şöyle büyük bir şey istemem lazım.Yeni karakterler yaratmam ve daha iyi çizmem lazım.Beni dershaneye göndermesinler diye seneye daha çok çalışmam lazım.Anime felan izlemem iyi olur birde.Kitap da okumam lazım.Dondurma ve tost sezonum olduğundan onları yemem lazım.Bir de bir susmam lazım sdfgfd.
  Blogun şablonuyla şarkısı şimdiden sıktı lan.Daha çok şarkısı.Değiştirmeliyim.

  18 Haziran'da (Bugün aslında da kaç günümü alır ki bu yazıyı yazmak?Mesela Corpse Party'i önce yazmıştım ama şimdi üstüne bunu yazıyorum.Derp.)Ve içinde acayip beyaz sıvımsı birşey olan bir midyemsi deniz kabuğumsu şeyler topladım.Fanta kutusunda duruyorlar asdffds kum ve deniz suyuyla onları bir kavanoza tıkacağım ve ölüme terk edeceğim.Nihahaha!Kendi kendilerine ölürlerse beni suçlamayın.Rastgelemsi koleksiyonuma koyacağım.


  Corpse Party'nin oyununun videosunu izledim.Karakterler pek de orjinal değildi v_v. İlk videolarında diyologlar oku oku bitmiyordu sdfd bayağı sıkıyor ve ben o diyologları anlayamadım.Ama konu güzelmiş ve ben bazı ayrıntıları kaçırdım sanırım.
  Sachiko sana yalvarıyoruz diye dokuz kez bağırıp bir kağıdı birlikte koparıyorlar falan bunun sürekli arkadaş kalmalarıyla ne alakası var anlamadım asdfa neyse.Lanete kurban gitcniz hpiniz kafayı ycenz olum .ss
  Spoiler olur burada belki.Sachiko psikopat,kırmızı bir elbise giyen bir kız çocuğu veya onun gibi birşey ama sanırım ölmüş.Öldürmeyi sevdiğinden öldürüyormuş. Kaçırılanlardanmış ve aslında insanları öldüren oymuş?Heryerde cesetler var.Herkesin ID kartı var.Naho var kaset çeken ve sevdiği adamın birini öldürüyor.Öğrenciler adamın kasetlerini buluyor falan.Seikoyu aslında kim öldürmüş biliyor musunuz?Sonra bir şeyler yapıp çıkıyorlar.VE SANIRIM HİÇBİRŞEY ANLAMADIM.En azından hiçbirşeyden iyidir değil mi?Hayır anladım,anlamadığım bir iki nokta var işte.
  Mangası var sanırım.Birde 11 dakikalık hiçbir şey anlatmayan bir OVAsı.4 bölümlük OVAsı çıkacakmış bu yaz.Dağı tepesi çıkacakmış.Espriyi anladınız mı?
  


  
Yuka Mochida:Onii-chaaağn :3.

Tuvalete gitmem gerek :< diye sızlanıp duruyor bu velet.

140 cm ve 34.2 kg sdfsdf cüce .ss

Not:Bu kız 14 yaşında sdfdssdfgfds.





---------------------------------------------------------------------------------


Satoshi Mochida:Onii-chanın ta kendisi.



168 cm ve 54.2 kg.Beni 1 cm filan geçti v_v








---------------------------------------------------------------------------------





Yoshiki Kishinuma:Okula falan gelmemezlik ettiği oluyormuş sanırım.


172 cm ve 62.1 kg.Beni geçti ;_;






---------------------------------------------------------------------------------




Ayumi Shinozaki:Korku hikayeleri filan anlatıyormuş sanırım.



151 cm ve 43.2 kg.Bizim 4. sınıflar bile bundan uzundur lan.





---------------------------------------------------------------------------------




Naomi Nakashima:Seiko'nun kankası sdfgfd


158 cm ve 46.4 kg.Bunların hepsi kısa mı lan ;^;








---------------------------------------------------------------------------------





Seiko Shinohara:O da Naomi'nin qanqsı xd


154 cm ve 44 kg.







---------------------------------------------------------------------------------





Yui Shishido:Öğrencilerini pek seven bir hoca.


164 cm ve 54.1 kg.








---------------------------------------------------------------------------------





Mayu Suzumoto:Çok pis ölüyor bu ;A;


154 cm ve 43.9 kg.







---------------------------------------------------------------------------------




Sakutaro Morishige:Cesetlerin fotoğraflarını çekiyordu.Sonra fotoğraflara bakarken Mayu'nun cesetine gelince Mayu'nun bir şeyler dediğini duydu ve HAHAHAHAHAHHA diye güldü ve bir daha haber alamadık.

178 cm ve 62.8 kg.O kazandı ;o;





---------------------------------------------------------------------------------




Yuuya Kizami:Yuka'ya onun kendi kız kardeşi olduğunu söylüyor ve onu kovalayıp öldürmeye çalışıyor.Bi arkadaşını da öldürüyordu.Aslında daha çok şey öldürmüş olduğunu düşünüyorum.Sonra ölüyor.
Psikopatın teki yani :iconmingplz:







---------------------------------------------------------------------------------




Naho Saenoki:Oralarda karşılaşıp durduğun şu şöyledir deyip blog yazan biri.


161 cm ve 45.5 kg.







---------------------------------------------------------------------------------





Sachiko Shinozaki:Korkunçlu kız.Neden Ayumi'yle soyadı aynı anlamadım.Akraba falan mılar acaba?








Sonra bir-iki karakter daha var.Bir kameramanla bir adam,çocuk ruhlar.Filan.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


MİM

       Bu mimde sorulmuş soruları inandığım tüm gerçekliğimle ve gerçeklerle, araya yalanlar sokuşturmadan cevaplayacağıma benim için değerli olan ve olmayan her şey üzerine elimin altındaki klavye ve mouse üzerine yemin eder, bu değerli mimin yazarı ve oluşturucusu Lord Ninca Samurayzadeoğlu'nun yoğun emek ve uğraşları karşısında ben Kagatsuki de saygılarımı ve şükranlarımı sunarım. 
Sarayın ordaki gölün ördeği Kagatsuki

KURALLAR:
  • Sorular içerisinde bir kuralla belirtilmediği sürece, soruları yalanlarla cevap vermek kesinlikle yasaktır.
  • Sorulardan herhangi biri boş bırakılamaz.
  • Mim bitirildikten sonra kadim bir ritüel olarak 3 su bardağı -yaklaşık 800 ml- su içilmelidir. (Lütfen yanınızda bulundurunuz.)
  • Mim aile bireyleri tarafından yarıda kesilirse lütfen kaydedip kapatınız, sekmeyi değiştiriniz veyahut pencereyi aşağıya indiriniz.
  • Bu mimin ideal cevap süresi 15 ve 45 dakika arasıdır. Puanlama veya sıralama yapılmayacaktır.
  • Mim yapılırken giriş ve kurallar kısmının paylaşılması zorunludur. 
  • Başlamadan önce lütfen ekran parlaklığınızı makul bir düzeye getirip fişinizi elektrik kaynağına takınız. Ani kapanmalar ve batarya bitmesi gibi vakalar sigortamıza dahil değildir.
Ben Kagatsuki yukarıda yazan tüm kuralları kabul eder, tüm şartları sağlar ve mime başlamayı arz ederim.
1.En sevdiğiniz renk/renkler nedir?
Cevap:Yeşil severim.Soluk renkleri severim.Canlı renkleri de filan.Neyse siz beni yeşille bilin iyi mi?
2.İnsanları boy/kilo/dış görünüş/göz rengi/vesaireye göre sınıflar mısınız?
Cevap:Hayır sanırım.İnsanların daha iyi görünmesini dilediğim olur.

3.Ayakkabı numaranız nedir?
Cevap:36-37 gibi birşey.

4.Hiç dişiniz çürüdü mü?
Cevap:Birkaç kez.Şimdi de çürüğüm var.Hepsi daha çıkmamış dişlerimdi,hiç dolgu olmadı çektirdim.

5.Herhangi bir yeteneğiniz var mı?
Cevap:Sanırım resimde var.Elektronik araçlardan anlarım galiba ama o da çok kullanmaktan sanırım.Sonra..İyi hikaye yazabilirim belki ilham gelirse ama o da kitap okumaktan galiba.Ağlamakta yetenekliyim ben ağlayınca insanlar üzülüyor.

6.İlgi alanlarınız nelerdir?
Cevap:Resim çizmek,internet,animeler,insanlar,dünya,yazmak falan.Koleksiyon yapmak.Aslında küçük bir koleksiyonum var:


7.Hayatınız boyunca en nefret ettiğiniz insanlardan birinin kişiliğini tanımlayınız.
Cevap:En nefret ettiğin demediğin için sağol çünkü öyle birşey yok asdf.Sanırım çok itici tavırları var,işte..Ergenin biri.Tanımlamakta zorlanıyorum."Ayy ne diyon yaa" falan diyor.
Not:Az önce sinir olduğum bir insan tipi buldum.TFM'de (Neden hala oynadığımı bilmiyorum asdf aslında oynuyorum da sayılmam.) Not:Bizim team asdfgfdsdfasdfgfd

• [Avataroguz] nereye

• [Mistikgrill] Meijine hayırdır

• [Mistikgrill] Yarram kendine full yetki vermişsin

• [Mistikgrill] kabile bize ait bide ne bok yatpığını sanıyon annesiz orospu evladı

• [Mistikgrill] piçe bak ya

• [Mickyzafer] yetki verin
• [Kagatsuki] Yeni farkettiler
• [Kagatsuki] sdfgdsdfghfdfg
• [Mistikgrill] Bu kabile sizin değil biliyonuz mu
• [Mickyzafer] kagatu :D
• [Mickyzafer] kaşınma :D
• [Mistikgrill] survivor oyuncularıyız.
• [Mistikgrill] sikeriz.
• [Avataroguz] :D
• [Kagatsuki] Ne bok yaparsanız yapın <_<
• [Mistikgrill] yada ben 500 pey yapayım da ben açayım
• [Avataroguz] biz üç kişiyiz gardaş
• [Mistikgrill] gelmişsiniz bide
• [Mistikgrill] full yetkiye kendinize
• [Mistikgrill] çıkarlarınızı sikem
• [Mistikgrill] orospu dölleri
• [Mistikgrill] batuhanın kabileye
• [Mistikgrill] çıkın bu kabileden
• [Mistikgrill] bizim team
• Mistikgrill artık bu kabilenin üyesi değil.
• Mistikgrill çevrimdışı oldu.
• Avataroguz artık bu kabilenin üyesi değil.
• Avataroguz çevrimdışı oldu.
• Sevimsena artık bu kabilenin üyesi değil.
• Sevimsena çevrimdışı oldu.
• Mickyzafer artık bu kabilenin üyesi değil.
• Mickyzafer çevrimdışı oldu.


8.Şu anda resmi olarak eğitim görüyor musunuz? Okulla ilgili düşüncelerinizi belirtiniz.
Cevap:Evet.Okul iyi güzel işte,sıralar çok karalamalı,acayip gürültülü,öğretmenler ne isterse yapabileceklerini ve herşeyi bildiklerini sanıyorlar ve otoriter tavırlarının arkasındaki zavallı yüzü göstermi-Tamam abarttım.İngilizce öğretmeni herkes istemesine rağmen klimayı açmamıştı çünkü üşütmek istemiyordu ve pencereden yeterince hava geldiğini söylüyordu asdfgfsdf.

9.İnsanlarla ilişkilerinizi nasıl tanımlarsınız? İnsanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevap:İnsanlarla hemen kaynaşabildiğimi sanmıyorum.Sıkılgan tavırlarım var ama ergenliktendir geçer v_v.Daha açık olabilmek istiyorum.İnsanların hepsinin görünümleri çok benziyor ya asdfdsd.Hep benzer tipler var,ne bekliyorum ki?

10.Cinsiyet rolleriyle ilgili fikir ve düşünceleriniz nelerdir?
Cevap:Pek sevmiyorum ._.

11.Türkçe'nin dil kurallarını nasıl buluyorsunuz?
Cevap:Karışıkmış biraz diğer dillere göre.Yabancılar öğrenmekte zorlanıyormuş filan.Babamın başka ülkeden gelen öğrencisi yumuşama şeysi yüzünden bir kelimeyi başka bir kelime sanmış asdfg.Ama iyi güzel.

12.Kendinizi etrafınızdaki insanlardan üstün görür müsünüz?
Cevap:..Aslında evet.Bazılarını bazı konularda.

13.Uykuyu sever misiniz, küçükken sever miydiniz?
Cevap:Yorulduğumda severim.Küçükken sevmezdim sanırım.Şimdi bir tembel hayvana benziyorum ama yinede çok yorulmadıkça yatağa yığılıp kalmam.

14.Biri size bugün ölecek olduğunuzu söylese üzülür müydünüz, üzülürseniz ne için üzülürdünüz?
Cevap:Cidden öleceksem acayip üzülürdüm.Yaşamayı seviyorum ben.

15.Paraya ve statüye değer verir misiniz?
Cevap:Hayır ._. (Aslında kağıt parçası da lazım ya.Paraya değil daha çok onun aldıklarına değer veriyorum asdfds.)

16.Kendinizle ilgili 3'ü doğru 4 şey söyleyin.
Cevap:Gergin veya korkmuş olduğumda tuvalete gitmem gerekebiliyor,denizde yüzerken balıklardan tırsarım,kola içerken perdenin üzerine kola döktüm,kola içmem.

17.Banyo yapmayı sever misiniz?
Cevap:Severim .3.Bıcı bıcı yaparıım dalinle bıcı bıcı yaparım (Aklıma gelen saçma sapan şeyleri takmayınız.)

18.Hayvanları sever misiniz, en çok ne tür hayvanları seversiniz?
Cevap:Severim.Ve sanırım..Ee...Nyan Cat'ı severim :iconnyancatplz:

19.Genetik bilimiyle ilgili düşünceleriniz nelerdir? Canlıların genetiğinin değiştirilmesi sizce ne gibi sonuçlar doğurabilir? (Şöyle iyi/kötü sonuçlar doğurabilir çünkü...)
Cevap:Yeni türler yapılabilir mi böyle?

20.Hayatınızı nasıl buluyorsunuz?
Cevap:İdare eder bile değil ;_;.Herkesinki gibi sıkıcı.

21.Yaz tatilini beğendiniz mi?
Cevap:Biraz daha az sıcak olsaydı daha iyi olurdu.Yine de tatil tatildir,güzel.

22.Dış görünüşünüze önem verir misiniz?
Cevap:Aslında evet biraz ._.

23.İnternet sizi tatmin ediyor mu?
Cevap:Pek değil.

24.Kaşınızı kaldırabiliyor musunuz? (İkisini birden değil, şu kaş atma olayı.)
Cevap: *dener* *yine dener* *aynaya bakıp dener* lan bu ne adffdsdf hayır.

25.Gözlüklü müsünüz? Gözlüklüyseniz lens mi yoksa gözlük mü tercih edersiniz? Gözlüksüzseniz, gözleriniz bozuk olsaydı lens mi yoksa gözlük mü kullanmayı tercih ederdiniz?
Cevap:Gözlüklüyüm ve gözlüğü tercih ederim.Lens ne öyle gözüne yapışık cam gibi D:
Ben Sarayın ordaki gölün ördeği Kagatsuki  elimden geldiğince soruları cevaplamış olup, okuyan ve yapmak isteyen herkes bu mimi yapabilir.


Tüm hakları saklıdır. SAMURAYZADEOĞLU HOLDING © 2013

Not:Suyu içmedim ve 2 günde anca bitirdim.Durum öyle yani..



NAA NE~

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Mimi cevapladığınız için teşekkürler sipirmin. :))))))))99
    O değil de çok güldüm cevaplarına. sdfjnfmlsdfk
    Bu arada corpse parydeki şu yuka'nın kıyafetine uyuz oldum. Neden bilmiyorum. Baktıkça sinirleniyorum masa örtüsü gibi asldfkmsdaf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış yazdım ağlıyorum ;A;
      party*

      Sil
    2. Ben de onun kıyafetlerini sevmiyorum asd neden bilmiyorum ._.
      Bişi değil nincacım ;)

      Sil
  3. Corpse Party'nin sadece OVA'sını izledim, mangasını da üşendiğimden okumadım ama sırf şu karakter tanımlarından binyüzonbir tane teori ürettiğime eminim ._.
    Bence Ayumi Sachiko'yla aynı kişi v_v Tipi hiç benzemiyo, kişiliği ve senaryonun nasıl gittiği hakkında da hiçbir fikrim yok ama bence o kız ölüp Sachiko olarak dirilip tekrar ölüp Ayumi olarak geri dönü- *Korktuğunda tuvalete gitmesi gereken tek kişi olmadığı için mutlu öldü*
    Cevaplsfcshfsdkfjsidhueyrhsşjhfhsdşojfhdajhdsşhj *iki kere öldü*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplamaz mıyım v_v
      Evrende bulabileceğin en kısa karakter tanıtımları bende asdfsa ama tiplerinden ne oldukları anlaşılıyor bence ._.
      Hayır Sachiko'yla aynı kişi değil aynı odada iki kişi birden olamaz. Akrabası sadece sanırım.
      *odamutluölür*
      *cevaplar*

      Sil