31 Mayıs 2013 Cuma

Yaz Tatilinin Sıkılan Sineği

  Suki the human için artık tatil zamanı.Sınavlar bitti.Tüm ödevler verildi (-Sayılır.Sosyalci pazartesiye dosyalarımızı istiyor.)
  Tatil tatil diye kıvranırken bugün okula gitmedim-ki sonraki haftalarda da gitmeyi pek planlamıyorum- ve acayip sıkıldım.Dün matematik ödev şeysini vermek için okula gittim ve daha da sıkıldım.O yüzden oturalım biz evde.
  Ben ölsem de öğretmen olmam,olamam.Ne lan o.Hayatın okullarda geçiyor.Lanet olasıca saçma öğrencilerle uğraşıyorsun.Annem de babam da öğretmen benim.Babamlarınki turizm lisesi olduğundan erkenden tatil oluyor.Öğrenciler otellerde staj mı ne yapıyor sanırsam ._. . Herneyse,önemli değil.Annem bizim okulda,okul bittikten sonra taa 1 ay daha birşeyler yapıyorlar.Sanırım toplantı yapıyorlar.Küçükken giderdim,ama ne konuştuklarını hatırlamıyorum-herhalde sinir oldukları öğrencileri nasıl öldüreceklerini konuşuyorlar. "Hey,şu öğrenci dersi dinlemeyip bir de bize kafa tutuyor.Onu amazona yollasak mı acaba?" Tamam,komik değildi..
  Babamın bir öğrencisi biryerlerden kaçmış. Sonra onu Antalya'da aramışlar. Birilerine iş falan sormuşmuş,biyerlerde yatmışmış.
  Bu yaz yapılacaklar listesi:
1-

2-

3-

Eh..Durum böyle yani.Yapacağım pek bir şey yok. Kiri'yle buluşmak öncedendir planladığım bir şeydi. Şu kenarda yarım kalmış kitapları bitir dersem,sıktı diye yarım bıraktık yahu ._. Yani işim gücüm yok. Arada denize giderim,Adana'ya gideceğiz.10 gün internetsiz ON GÜN.Babam telefonuma internet paketi yükleyebileceğimizi söylüyor 030
Şu şablonu değiştireceğim.Açık mavi yapacağım.

NAA NEE~

3 yorum:

  1. Şablonun aslında güzel şu an. o_o
    Bu arada Hatsune'nin saçlarını sayfayı aşağı indirmeden önce kalamar sandım. asldjasdakj NE SAÇMALIYORUM BİLMİYORUM.
    Ben de sıkılmaya başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 1000. kez değiştirişim asdf
      Kalamar da iyi fikirmiş.Kalamar saçlı Miku filan mı yapsak acaba?
      Yapacak hiçbir şey yok.Döngü içinde boş boş zaman geçiririz artık.

      Sil
  2. Bloğumu ziyaret edersen sevinirim. :)
    http://optigingunlugu.blogspot.com

    YanıtlaSil