14 Mayıs 2013 Salı

The Başlık.

Argo Villası'nda sakuralar var! asdfgfds
Selam insanlar!Aslında yazmak istiyorum asdfghj.Ama ne yazayım bilmiyorum.Yazacak şey yok,resim var aslında.Resimleri görmek 1 TL.İlham gelene kadar Aku no Hana'nın 6. bölümünü izleyeyim ben.

*sonraki gün 21:42*

Aku no Hana'nın 6. bölümünü izledim dün.Nakamura'nın amacı ne acaba asdf (Amacı fazlasıyla açık.)
Aku no Hana demişken:
Ben ve muhteşem hayal gücüm asdfgh
Baykuş gibi baqışları var.é$rArlı qözlr séni özlér yAralı bayquşş .((.Tamam alakası olmadı biliyorum.
Bu yazıyı yazmamın tek nedeni yaptığım saçma sapan yukarıdaki gibi şeylerdi.Şu ana kadar yüzdebilmemkaçını bitirdiğimi düşünüyorum.Yazının uzun olmasını istediğimden şu an uzatmak için bir şeyler yazıyorum.
*Saat 21:48*
Şu saat koyma şeysini dün günlüğüme yazarken kaptım.Nereden çıktı bilmiyorum.Öyle yazmışım,duruyor öyle.Bu oldu süper bir kafiye.

Mavi Günlük
Günlüğüm mavidir,
Deniz de mavi.
Günlüğüm mavidir,
Gökyüzü de mavi.
Günlüğüm mavidir,
Kışlık üstüm de mavi.
Günlüğüm maviyi pek çok sever,
Hadi mavi,gel mavileştir bizi.

İlham gelseymiş en azından.Saçma sapandan beter bir şey oldu bu.

Günlük demişken:
Karşınızda günlük kardeşimiz!Üzerine yirmi milyon tane "Crafty Girls" yazı stiliyle günlük yazmasalardı anlamayacaktık..Yazı stili adlarını mı ezberlemişim ben.Bir an dahi gibi hissettim..
  O değil de Ashita (derhal japonca takma ad bulundu) Durarara'ya başladı.Çok heyecanlı diyor.Şu an 4.nün sonlarında.Durarara benim favori animelerimdendir ehe v_v  (33 anime izledim şimdiye kadar anca gerçi.) 
  O değilde gerçek hayatta anime konuşacak kimsem yok.Birinizin arkadaşı en az mal mal Mello der,veya Ano Hana izler ağlarsınız Drop'la.Ama bizim buralarda hiçkimse yok.Artık var,ama onu sayabileceğimi sanmıyorum şu an asdf.
Araya resim sıkıştırayım.Pazar günü kitapçıya gitmiştim forumda.Öylesine fotoğraf çektim .___.
O değilde Gizemli Benedict Derneği'nin üçüncüsü çıkmış.Bir ara bir liste yapmıştım çevirmenlerin zalimlikleriyle ilgili.Listeden geriye kalan kitaplar:

  • Korku Okulu'nun 3. kitabı
  • Emily ve Garip Maceraları'nın diğer kitapları.

Ayrıca Sevgili Salak Günlük'ten 4 kitap kaldı sanırsam,Bu Kitabın Adı Sır'dan bir kitap daha çevirdiler ayrıca.Falan felan işte ._.

2222 asdfg.Şu an 2377 görüntüleme var *q*.Ayh coq mutlyummm .dddd.Gerçi siz 343829387483 görüntülemeniz olup mutlu olmuyorsunuz ama..

Neyse,ben bu kutsal yazıyı bir éfsnayle qapatiorm o zman xd
Ohaa coq yaqışıqlı .ooo.Mello réyizz xdd

3 yorum:

  1. O resmi görünce hala gülmekten geberiyorum asdagsdagf
    yAralı bayquşş'u görünce aklıma geldi de... NPC'lerin klavyesinde "yumuşak g" ve "k" harfleri olmadığı için "q"yu kullanıyorlar bence v__v Bu akımı ilk başlatan kişinin klavyesi defoluydu, bu yüzden q'yu kullanıyor ve caps lock'u da kafayı yediği için arada bazı harfleri büyük yazıyordu. Ve bu kişi çok popülerdi. "Popi oliyim gelsin beğenilerr beğenilerr" kafasıyla bu adamı taklit edenler oldu ve- Seni saçma senaryomu okumak zorunda bıraktığım için üzgünüm -__-" Her neyse...
    O günlük şiiri.... sffahgfasf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi baktım yorum. Sonra bi baktım uzun yorum. Sonuç:Sevinçten kalp krizi geçirerek öldü asdfghjkl tespitime göre insanlar genelde gerçek hayatta geçen şeylerle ilgileniyorlar bende olursa doğru düzgün birşey direk yazarım da asdfghjkl.
      Senaryon süpermiş asdfghjkl. Haklı olabilirsin v-v.
      Daha çok resim fikriyle karşınızda olacağız,bizden ayrılmayın!

      Sil
  2. Sıkıldım, eski yazılarını okuyorum asdfg :D. "Artık var, ama onu sayabileceğimi sanmıyorum." dediğin arkadaşın ben miyim :D?

    YanıtlaSil