5 Mayıs 2013 Pazar

İnanın bana bu yazının yayınlanacağından hiçmihiç emin değilim.



  Ben galiba hiçbirşeyden nefret etmiyorum.Ask.fm'de yanıt beğendirmek isteyen NPCemsi insanımsı yaratıklara,facebook haber kaynağımı jastinin konserine gidemediklerinden yakınırken kirleten ergenlere karşı mesela asdfghj.Galiba nefret duygum emekli olmuş.Onun yerine anything işe girmiş.Tam zamanlı hizmetimizde.7/24 açığız qArşim.Lütfen hanyy .sss
  Yalnız şu okuduğunuz yayının başlığından süper anime ismi olur.Çoğu anime ismi cümle gibi oluyor.Hatta cümle oluyor da neyse asdfghj.
  Scmplayer hakkında yeni şeyler öğrendim;Uğursuz sayısı 1 ve 4 dakikadan uzun şarkıları tercih ediyor.Benim müzik şeysini halletmeye çalışma şeyimden sonra bu sonuçlara vardım.Trust Me'nin (Durarara'nın 1. endingi.) anca full versiyonunu aldı.Bu yüzden uzun şarkı seviyor.1. şarkı olarak yüklenenlere youtube error vermişti.
  Ama artık sanırım 1'le bir sorunu yok.Yeni bir uğursuz sarı arayışında.Ben 7183 olsun derim.Hatırlayamasın.O kadar şarkı da yükleyemeyiz.
  3. sınavlar bitse anca canım sıkıldığında okula gideceğim.Çok eğlenceli olacak.Hiç devamsızlığım yok.Bir 5. saatte mi ne gitmiştim onun dışında anca bayramlarda filandır öyle yani asdfg.İstediğim kadar devamsızlık yapabilirim yani hehe v_v.
  Acayip işsizim.İsteyene şablon yapılır.Şablonlarınız uygun fiyatta alınır,satılır (Ne alakaysa asdfdsasd.)İsterseniz Nika,Yoruko ve Kiri'nin bloglarına bakabilirsiniz .))).Servisimiz tamamen ücretsizdir çünkü ona gereken herşey bedava çok cömert ellerdesiniz :).
  Geçen haftalarda acayip bir anime izleme şeysi yaptım.Hergün izledim.Beynim sulandı.Ama sonunda 33 animem olduuuğ!!20-22 filandı da ._. (ezik)
  Neyse,herhalde yazacak hiçbir şeyim kalmadı.Naa nee~

1 yorum:

  1. 33 animeyi nasıl bitirdin ya :D? Aslında benim filmlerimle eşit sayılır. Ben PLL ve TVD izledim. Ama onlar şu anda 4 sezon. Baya bölüm var.

    YanıtlaSil