31 Mayıs 2013 Cuma

Yaz Tatilinin Sıkılan Sineği

  Suki the human için artık tatil zamanı.Sınavlar bitti.Tüm ödevler verildi (-Sayılır.Sosyalci pazartesiye dosyalarımızı istiyor.)
  Tatil tatil diye kıvranırken bugün okula gitmedim-ki sonraki haftalarda da gitmeyi pek planlamıyorum- ve acayip sıkıldım.Dün matematik ödev şeysini vermek için okula gittim ve daha da sıkıldım.O yüzden oturalım biz evde.
  Ben ölsem de öğretmen olmam,olamam.Ne lan o.Hayatın okullarda geçiyor.Lanet olasıca saçma öğrencilerle uğraşıyorsun.Annem de babam da öğretmen benim.Babamlarınki turizm lisesi olduğundan erkenden tatil oluyor.Öğrenciler otellerde staj mı ne yapıyor sanırsam ._. . Herneyse,önemli değil.Annem bizim okulda,okul bittikten sonra taa 1 ay daha birşeyler yapıyorlar.Sanırım toplantı yapıyorlar.Küçükken giderdim,ama ne konuştuklarını hatırlamıyorum-herhalde sinir oldukları öğrencileri nasıl öldüreceklerini konuşuyorlar. "Hey,şu öğrenci dersi dinlemeyip bir de bize kafa tutuyor.Onu amazona yollasak mı acaba?" Tamam,komik değildi..
  Babamın bir öğrencisi biryerlerden kaçmış. Sonra onu Antalya'da aramışlar. Birilerine iş falan sormuşmuş,biyerlerde yatmışmış.
  Bu yaz yapılacaklar listesi:
1-

2-

3-

Eh..Durum böyle yani.Yapacağım pek bir şey yok. Kiri'yle buluşmak öncedendir planladığım bir şeydi. Şu kenarda yarım kalmış kitapları bitir dersem,sıktı diye yarım bıraktık yahu ._. Yani işim gücüm yok. Arada denize giderim,Adana'ya gideceğiz.10 gün internetsiz ON GÜN.Babam telefonuma internet paketi yükleyebileceğimizi söylüyor 030
Şu şablonu değiştireceğim.Açık mavi yapacağım.

NAA NEE~

14 Mayıs 2013 Salı

The Başlık.

Argo Villası'nda sakuralar var! asdfgfds
Selam insanlar!Aslında yazmak istiyorum asdfghj.Ama ne yazayım bilmiyorum.Yazacak şey yok,resim var aslında.Resimleri görmek 1 TL.İlham gelene kadar Aku no Hana'nın 6. bölümünü izleyeyim ben.

*sonraki gün 21:42*

Aku no Hana'nın 6. bölümünü izledim dün.Nakamura'nın amacı ne acaba asdf (Amacı fazlasıyla açık.)
Aku no Hana demişken:
Ben ve muhteşem hayal gücüm asdfgh
Baykuş gibi baqışları var.é$rArlı qözlr séni özlér yAralı bayquşş .((.Tamam alakası olmadı biliyorum.
Bu yazıyı yazmamın tek nedeni yaptığım saçma sapan yukarıdaki gibi şeylerdi.Şu ana kadar yüzdebilmemkaçını bitirdiğimi düşünüyorum.Yazının uzun olmasını istediğimden şu an uzatmak için bir şeyler yazıyorum.
*Saat 21:48*
Şu saat koyma şeysini dün günlüğüme yazarken kaptım.Nereden çıktı bilmiyorum.Öyle yazmışım,duruyor öyle.Bu oldu süper bir kafiye.

Mavi Günlük
Günlüğüm mavidir,
Deniz de mavi.
Günlüğüm mavidir,
Gökyüzü de mavi.
Günlüğüm mavidir,
Kışlık üstüm de mavi.
Günlüğüm maviyi pek çok sever,
Hadi mavi,gel mavileştir bizi.

İlham gelseymiş en azından.Saçma sapandan beter bir şey oldu bu.

Günlük demişken:
Karşınızda günlük kardeşimiz!Üzerine yirmi milyon tane "Crafty Girls" yazı stiliyle günlük yazmasalardı anlamayacaktık..Yazı stili adlarını mı ezberlemişim ben.Bir an dahi gibi hissettim..
  O değil de Ashita (derhal japonca takma ad bulundu) Durarara'ya başladı.Çok heyecanlı diyor.Şu an 4.nün sonlarında.Durarara benim favori animelerimdendir ehe v_v  (33 anime izledim şimdiye kadar anca gerçi.) 
  O değilde gerçek hayatta anime konuşacak kimsem yok.Birinizin arkadaşı en az mal mal Mello der,veya Ano Hana izler ağlarsınız Drop'la.Ama bizim buralarda hiçkimse yok.Artık var,ama onu sayabileceğimi sanmıyorum şu an asdf.
Araya resim sıkıştırayım.Pazar günü kitapçıya gitmiştim forumda.Öylesine fotoğraf çektim .___.
O değilde Gizemli Benedict Derneği'nin üçüncüsü çıkmış.Bir ara bir liste yapmıştım çevirmenlerin zalimlikleriyle ilgili.Listeden geriye kalan kitaplar:

  • Korku Okulu'nun 3. kitabı
  • Emily ve Garip Maceraları'nın diğer kitapları.

Ayrıca Sevgili Salak Günlük'ten 4 kitap kaldı sanırsam,Bu Kitabın Adı Sır'dan bir kitap daha çevirdiler ayrıca.Falan felan işte ._.

2222 asdfg.Şu an 2377 görüntüleme var *q*.Ayh coq mutlyummm .dddd.Gerçi siz 343829387483 görüntülemeniz olup mutlu olmuyorsunuz ama..

Neyse,ben bu kutsal yazıyı bir éfsnayle qapatiorm o zman xd
Ohaa coq yaqışıqlı .ooo.Mello réyizz xdd

5 Mayıs 2013 Pazar

İnanın bana bu yazının yayınlanacağından hiçmihiç emin değilim.



  Ben galiba hiçbirşeyden nefret etmiyorum.Ask.fm'de yanıt beğendirmek isteyen NPCemsi insanımsı yaratıklara,facebook haber kaynağımı jastinin konserine gidemediklerinden yakınırken kirleten ergenlere karşı mesela asdfghj.Galiba nefret duygum emekli olmuş.Onun yerine anything işe girmiş.Tam zamanlı hizmetimizde.7/24 açığız qArşim.Lütfen hanyy .sss
  Yalnız şu okuduğunuz yayının başlığından süper anime ismi olur.Çoğu anime ismi cümle gibi oluyor.Hatta cümle oluyor da neyse asdfghj.
  Scmplayer hakkında yeni şeyler öğrendim;Uğursuz sayısı 1 ve 4 dakikadan uzun şarkıları tercih ediyor.Benim müzik şeysini halletmeye çalışma şeyimden sonra bu sonuçlara vardım.Trust Me'nin (Durarara'nın 1. endingi.) anca full versiyonunu aldı.Bu yüzden uzun şarkı seviyor.1. şarkı olarak yüklenenlere youtube error vermişti.
  Ama artık sanırım 1'le bir sorunu yok.Yeni bir uğursuz sarı arayışında.Ben 7183 olsun derim.Hatırlayamasın.O kadar şarkı da yükleyemeyiz.
  3. sınavlar bitse anca canım sıkıldığında okula gideceğim.Çok eğlenceli olacak.Hiç devamsızlığım yok.Bir 5. saatte mi ne gitmiştim onun dışında anca bayramlarda filandır öyle yani asdfg.İstediğim kadar devamsızlık yapabilirim yani hehe v_v.
  Acayip işsizim.İsteyene şablon yapılır.Şablonlarınız uygun fiyatta alınır,satılır (Ne alakaysa asdfdsasd.)İsterseniz Nika,Yoruko ve Kiri'nin bloglarına bakabilirsiniz .))).Servisimiz tamamen ücretsizdir çünkü ona gereken herşey bedava çok cömert ellerdesiniz :).
  Geçen haftalarda acayip bir anime izleme şeysi yaptım.Hergün izledim.Beynim sulandı.Ama sonunda 33 animem olduuuğ!!20-22 filandı da ._. (ezik)
  Neyse,herhalde yazacak hiçbir şeyim kalmadı.Naa nee~