27 Nisan 2013 Cumartesi

Blogun Adresini Değiştirdim.

http://suki-the-human.blogspot.com/

  Adresi yine değiştirdim.Yalnızca bunu söylemek istemiştim.Şimdi başka ne derim bilmiyorum.En azından bir iki şey saçmalayayım.Bakın yazıyı uzatıyorum.
  Sınava gireceğim.Şu deneme sınavlarından.Çok sıkıcı havaları var.Ayrıca,bir sürü konuyu aynı anda çözüyorsun.Şimdiye kadar işlememiş olduğunuz konulardan çıkıyor.Hadi kazıklayalım da çocuklar bi bok alamasın der gibi.Gerçi ben süper-zekamla dereceye girebileceğimi düşünebilirim.Doğuştan torpilli bir beyinle doğduğum için övünebilirim.Türkçeciler ve sosyalciler doğuştan kazıklayıcı olarak doğmuştur asdsasdf.Bi çocuk varmış.Önceki sınavdan 95 almış.Ama sonraki sınavdan 70 alınca üzülmüş.Ama bu ben değilim asdfgh.Başka biri olmalı.
  Öğretmenler,müdür filan arasında geçen konuşmalar devlet sırrına girermiş.Annem bana anlatıyor.Anlayacağınız,devlet sırlarını biliyorum.Bu gizli bilgileri kimseyle paylaşmamalıyım!!!!1!!!!!!1!11111 *havalı bakış*
  Kagatsuki ablanız (Bunu okuyanların %99'undan küçüğüm aslına bakarsanız.. ;A;) zaman makinesini geliştiriyor.Geçmiş/gelecek zamandaki belirli kişilerin yanına gidebiliyorsunuz.Zaman makinesinde yaşananları silme özelliği de ekliyorum.Coh gizel oliyir.
  Tabii o Kagatsuki.Ben Eylül olarak,boş boş oturmaktan başka yaptığım pek bir iş yok.Annem bile fotosentezle yaşadığımı söylüyor.Yatakta oturarak büyüyen bir bitki gibiyim asdfg.
  Bana artık fasulye diyebilirsiniz.O da bitki ve boş boş oturuyor.Tüm bitkiler gibi.
  Saçınız kötüyse karahindibasınız.Karahindiba şu yumuşak olan mı,sarı olan mı yoksa her ikisi de mi anlamış değilim.

Saçlarınız kötüyse bunun gibi dökülüyordur.Ama dert etmeyin!Bioksin,saçlarınız dökülmesin!
✓Karpuz

✓Kavun

✓Çilek

✓Külahlı dondurma

✓Kutulu dondurma

✓Kısakollu

✓30 derece

XKiraz ve şeftali

XYüzmek ve şort

2 yorum:

  1. Deneme sınavı var, dimi ya T.T Bizimki 16'sında galiba. Gerçekten çok kazıklar v.v Gerçi ben hızlı bitiriyorum ama.
    Keşke ben de fotosentezle yaşasam owo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. May madır:Bu sene hiç deneme sınavına girmedin.
      Matematikte çok boşum var asdfgh fen ve sosyalin neredeyse hepsi dolu türkçede de biraz var.Eskiden hiç boş bırakmazdım küçükken 3 yanlış bir doğruyu götürür olayını bilmiyordum şimdi gözümüzü korkutuyorlar ;A;
      Fotosentezle yaşamak için bir bitki olman lazım asdfg v_v

      Sil