28 Şubat 2013 Perşembe

Mim

Ş.Ş.Ş. beni mimlemiş.Bende işsizim zaten,cevaplayayım.

1. Yaparken en sıkıldığınız şey?
Ödev (Kim sever ki?)Ama böyle zorlayıcı veya geçiştirmek isteyeceğiniz türden ödevler asd.

2. Yaptığınız için pişmanlık duyduğunuz bir şey?
Beni utandıran şeyler.Yani anlamsız birşeyler mırıldanınca kimse anlamaz ya.Bunu anlatmak için birkaç blog yazısına daha ihtiyacımız olur.

3. Nasıl bir yetenek isterdiniz? (Örn: resim çizmek, enstrüman çalmak..)
Ben yeteneklerimden memnunum.Ama tembellik yapmadan ödevi bitirme yeteneği istiyorum! o3o

4. Hangi doğaüstü güce sahip olabilmek isterdiniz, neden? (Örn: görünmezlik, zamanı durdurabilmek..)
İnsanların şu an ne yaptığını bilmek ve görebilmek.Çok eğlenceli olurdu asdf.Mesela hep şöyle düşünürüm "Ben bunları yaparken o ne yapıyor acaba?" Dünyada aynı anda pekçok şeyin yaşandığını görmek istiyorum yani *-*

5. Bi film karakteri olsaydınız hangi film karakteri olmak isterdiniz, neden?
Hiçbir fikrim yok ._. .Özellikle filmlerden.Animelerden seçemiyorum.Dizi hiç olmaz zaten.

6. Yaşamak için mi yersiniz, yemek için mi yaşarsınız?
Yemek yemeden yaşamak ve canım istediğimde yemek istiyorum asdf.

7. En sevdiğiniz müzik türü?
Yani belli bir müzik türü değil.Sevdiğim müzikler farklı türlerde oluyor.

8. Hangi tür kitapları seversiniz?
Zor soru.Komedi severim.Gizemi de.Her okuduğumda anlamsızca kanımı donduran bir gizem kitabı var o_o

9. Para biriktirebilir misiniz yoksa hemen harcar mısınız?
Biriktirmiyorum.Ama her gün odamı salonu falan toparlamak karşılığında 15 günde bir harçlık almak için anlaşma yaptık bugün.

10. En sevdiğiniz ses ne? 
Kesinlikle sessizlik!

11. Bilgisayarda en sevdiğiniz program ne?
Paint Tool Sai,Google Chorme falan.

İlla birini mimlemem gerekiyorsa,arkadaşların isimlerini yazmaya uğraşamam ve zaten arkadaşlar arkadaşım olduklarını bilir o yüzden onları mimliyorum.

27 Şubat 2013 Çarşamba

Un-Happy 7-Son

Çok eskiden yazdığım bölümleri,yeniden düzenleyeceğim.İğrenç olmuşlardı.Ayrıca çok kısalardı.
Herneyse,son bölümle başlıyorum.

   Haruno,ayıldı.
   Neler olduğunu hatırlamaya çalıştı.Hatırlamak istemediği şeyler olduğu belliydi.Beynini zorladı.
   Ve herşeyi hatırladı.
   Yowobi,ortadan kaybolmuştu.Bir intahar mektubu bırakarak.Çünkü geri dönemeyebileceğini biliyordu.Onların ne kadar güçlü olduğunu biliyordu.Neler olduğunu nasıl mı öğrenmişti?Bunu anlatmamıştı Yowobi.Anlatayamayacaktı da.
   O gözler ikizinindi.İkizi,o gibi davranmıştı.Ama sonra o olmadığı anlaşılmıştı.Kahverengi saçlı bir oğan çocuğu,Haruno'yu aramak için gitmişti.Yowobi bunu öngörmüş ve Haruno'nun bulması için notlar bırakmıştı.
   Kahverengi saçlı çocuk ve sarışın kız,Haruno'nun neler yapabileceğini biliyorlardı.Bu nedenle,onu geleceğe göndermişlerdi.Ancak Yowobi herşeyi öğrenmişti sonradan.
   Yowobi geleceğe gidebiliyordu.Bu sayede Haruno'nun yanına gelebilmişti.
   Ve..Ve Haruno Yowobi'yi bulduğuna yakalanmışlardı.
   Ve..Hayır.Bunu düşünmek istemiyordu.Hüzünlendi.Gece olmuştu.Yorgundu.Uyumalıydı.Işığı kapatıp yatağa girdi,Ne düşünürse düşünsün  şeyi unutamıyordu.İkizini tam bulmuşken Onlara *buhikayeninakışınauymayanbirkaçsözcük* söyledi.
   Sonra derin bir uykuya daldı.Düşünce rüyasında da onu bırakmadı.
   Bundan sonra normal yaşamını devam ettirecekti.Ama bunları unutmayacaktı.