26 Ocak 2013 Cumartesi

Eheheh.

Selam.
Şu sıralar,internet sayesinde kafayı yemiş durumdayım.Sürekli kesilip duruyor.Aslında geçenlerde lanetlendiğimi falan düşünüyordum.Bunun için nedenlerim var bakın:
  • Bilgisayarı kırmıştım.
  • Telefonumu kaybetmiştim.
  • Annem ve babamın telefonları bozulmuştu.
  • Bilgisayar düzelince,ağ bağdaştırıcısı sorun çıkarmaya başladı.
Hatta televizyon kırılır diye korkuyordum.O dereceydi.Şimdi hala sorunlarım var:İnternet kesilip duruyor,ADSL doğru düzgün çalışmıyor,sürekli kesiyor,pcnin ses sistemi bozuk,çok cızırtılı.Bazen ses bile gelmiyor.Ağ bağdaştırıcısı da arada sorun çıkarıyor tabii.
En son okul hakkında doğru düzgün birşeyler yazalı aylar olmuş.Pekala...
Evet,E.yi en iyi arkadaşlarımdan sayabilirim demişim.Hala da öyle.Kendisi hoş biridir.Şöyle özetleyeyim:Siyah saç kahverengi-çekik göz kısa boy,Bella ve Zenyada mı Zeydana mı ne hayranı.
Ayrıca,yeni bir arkadaş daha.F.
O yazıyı yazdığım zamanları hatırlıyorum da,onunla arkadaş olmayı çok istiyordum.S. ile takıldığı için,asla arkadaş olamayacağımızı düşünüyordum.Asla tahmin ettiğim kişilerle arkadaş olamayacağımı düşünüyordum.
Bu konuda ilk defa yanılmıştım.
Önceki deneyimlerime dayanarak söylemiştim.Mary-sue arkadaşla,daha önce asla arkadaş olamayacağımızı düşünürdüm.4. sınıfta o sınıfa geldiğimde oy verdiğim o aptalla arkadaş olacağımızı düşünürdüm.
   Şu anda,Mary-Sue ile en iyi arkadaş değilim.Ondan nefret ediyor da değilim.Ama,hala onu sevmiyorum pek.Neden mi?Boşverin işte.
   10-20 ay görüşmeyeceğimi söylediğimle hemen hemen her hafta görüşüyorum.Kendisi Ş.Ş.Ş. dir.Adının kısaltması bu sdfg.Kendisi acayip ergeniktir.Bu yazıya yorum yapması an meselesidir.
   Neyse,biz ne diyorduk?Evet,Ferda.Özet:Kıvırcık siyahımsı kahverengi saç,biraz bıyık,1D hayranı,esprili.
Okuldaki durumumu şöyle özetleyebilirim:Sınıf birincisi,karnede hepsi beş,çoğu ortalama 95 üstü.
Kendimden soğuyorum ._. .Ben çok çalışmam ki.Gerçi,çok zeki olmak kötü bir şey değildir ama aynştaynın dersleri çok kötüyse ve çok zekiyse benim bu etkiye göre aptal ve dersleri iyi olmam gerekmez mi? .___. *susar*
Şu sıralar en çok korktuğum şey ergenikleşmek.Şu çizimlere bakın.E. götürmüş evine onları,çekmiş fotoğraflarını feysbuka atmış:


Yani,şu el tasarımlarını diyorum.Çok ergenikçe geliyorlar bana.Ergen ne demek?Bir sendrom mu yoksa bir dönem mi?
Bir de şu var:Kendimi ifade edemiyorum.Kendim gibi olamıyorum pek.Kendim için çok fazla neşeli gibiyim.Ama hemen sinir oluyorum,saçmalıyorum.Hani derler ya ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol (Bana şu kokacak kadar eski kitaplarda geçecek bir sözmüş gibi geliyor.) işte ben ona uyum sağlamış değilim.İçten içe sinirli ve ağlamaklı olsamda bir bölümüm fazla neşeli gibi.FAZLA.
 Neyse eRqEnİq sIqInTıLaRıMlA sıkmayayım sizi.

2 yorum:

  1. Vay canına O_____O Okuldaki durumumuz tamamen aynı diyebilirim .________. Ve, evet, benim de bir ara derslerde iyi olmayı aptallıkla bağdaştırmışlığım *bu kelimenin anlamını bile bilmiyor* var ama çevrene şöyle bir bakarsan, gerçekten onlara kıyasla epey zeki olduğunu farkedebiliyorsun o_______o (Aslında bunu farketmem narsist kişiliklerimden biri yüzünden de (18 ayrı kişiliğim var benim u___u) olabilir, bilmiyorum) Pek çok zeki insanın okulda kötü olması ya tesadüftür, ya da öğretmenlerin tembel çocuklara destek vermek için uydurduğu bir masaldır u___u (Evet evet, bence narsistlikle alakalı)
    Ama, şöyle bir düşünürsek, hiç çalışmamaya rağmen yüksek notlar almak ya dersleri iyi dinlemekle alakalıdır ya da gerçekten zeki olmanla... *aslında şu an kendisini övüyor*
    Samimiyetsiz ve can sıkıcı yorumum için özür dilerim Suki-chan

    YanıtlaSil
  2. "Ş.Ş.Ş." benim. Slm slm slm. Bu arada o "Zendaya" :D.

    YanıtlaSil