19 Kasım 2012 Pazartesi

Hepimizbaşlıkbulmayısevmiyoruz

dfdsdf.
 BEDENCİLER+ÇEVİRMENLER+TATLI HAYVANLAR=ULTRA ULTRA VE ULTRA ZALİMLİK
Bedenciler,evet.
Bedenciler,sizi -14 (Belki de normal 14.)derecede dışarıda ellerinizi cebinize koymanıza izin vermeden sınav yaparlar.Bu sınavlarda sizin çabalarını görmeyeyip,bir iki hatanızla notunuzu düşürürler.Kendileri sıcak ve güvenli görevlinin kulübemsi yerinde çay içerken,siz gider iğrenç bir şekilde voleybol oynarken üşütürsünüz.Her zaman güneş gözlüğü takarlar,hava durumunu umursamadan.Güneşli ve 30 derece,ya da bulutlu ve -30 derece.Onlar için aynı şeydir.Aynı eşofmanlar,aynı güneş gözlükleri.
Her zaman zalimlerdir.Sizinle alay eder,sizde gülmek zorunda hissedersiniz.Bunu tüm masum öğrencilere yaparlar.
Pekala,benim notum bedenden doksandı,ama seksen alan da yok değildi(Daha düşük alanlar da vardı herhalde.70 falan?)Kesinlikle ULTRA zalim bedenci,bu notları bile hak etmediğimizi söylüyordu (¬、¬)
Bedenciler,acayip sulu espriler yapmaya bayılır.Bunlara ULTRA sulu diyebiliriz.Geçen,koşarken arkadaş takılıp düştü.
Arkadaş: Ahhhh bacağııığm sanırım kırıldııığ!
Öğretmen:Kırılsaydı oynatabilir miydin?
Arkadaş: Ama öğretmenniiğm niye öyle diyonuuğz.
Herkes: ahahahahahahaahhaaahahahahahahaahahah (Ben pek kahkaha atmadım,yalnızca bir saniye "hehe" gibisinden bi kahkaha attım.Herkes gülerse,sizde gülmek zorundasınız.)

Ve çevirmenler bedencilerden ON MİLYAR kat beterdir.
Pekala,size çevirmedikleri kitapları söyleyeyim:
  • Sevgili Salak Günlük'ün sonraki 5 kitabı.
  • Gizemli Benedict Derneği'nin 2. ve 3. kitabı.
  • Bu kitabın adı sır'ın serisinin kalan kitapları.
  • Fairy Oak'ın son kitabı.
  • Korku Okulu'nun 3. kitabı
  • Emily ve Garip Maceraları'nın diğer kitapları.
Eminim,daha burada çıkmamış milyarlarca harikaüstü kitap vardır v_v
Ayrıca şirin hayvanlar haindir çünkü şirinlikleriyle herkese istediklerini yaptıracak güce sahipler.Tahminen sizin sahibi olduklarını filan zannederler.Yani bence v_v
Şu sıralar UN-GO diye bi anime izliyorum,hoş bişi.9 ya da 10 bölümünü izledim,11 bölümlük.Şu 11 bölümlük anmeler iyi olur ya,bu da bu kurala uyuyor.Hiç iyi tanıtım yapamam genelde.Ama anladığımı yazıyorum.
Bi dedektif ve yardımcısı var.Shinjuurou ve Inga.Sonradan bide yapay zeka onlarla takılıyor.Olayları falan çözüyorlar(Vay ne kadar açıklayıcıydı.)Sonuncu bölümü daha izlemedim,o yüzden hakkında spoiler veremiyorum sdfghgfd.
Şu sıralar Peter Nimble ve Sihirli Gözler diye bi kitap okuyorum.Daha bitmedi ama orta kısmı geçtim (cumartesi günü almıştım,okuduğumda zaman kavramımı yitiriyorum."Sürükleyici" kelimesini acayip sıkıcı ve esnetici buluyorum *esner*.Başka bir kelime bulmalıyız.)Açıkcası,Peter'in Peg'in şu kaybolan kardeşi oluğunu düşünüyorum.Şu Simon muydu neydi o kuzgunu bir yerlerden hatırlaması bize bir ipucu olarak verilmiş olmalı.Yazarın bu kısma getireceği anı bekliyorum.Hey kitabı bitirenler,öyle değil mi?Yoksa bir şaşırtmaca mı?
Neyse,naaa neee~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder