12 Kasım 2012 Pazartesi

Buyazıyıtamamlarmıyımbilmiyorum


KIRMIZI BAŞLIKLI RAYE

Raye=Kırmızı başlıklı kız
Kiri=Kırmızı başlıklının annesi
Anna=Troll kalpli kurt
Charliey=Büyükanne
Suki=Avcı
Kiri: Raye hadi bu sepeti büyükannene götür   :iconmingplz:
Raye: Yani Charliey'e mi -_-
Kiri: Evet hadi herneyse git ve götür >__>
Raye: -.-'' *çıkar*
Anna: *kurt kostümü giymiştir ve kurt kulakları takmıştır* *ağacın arkasından* vayy Raye en iyisi ona sataşayım  :icontrollface:
Anna: Selam Kırmızı Başlıklı kız nereye gidiyorsun?
Raye: Sana ne kurt kostümü giymiş tuhaf kız?
Anna: Merak ettim söyle >_>
Raye: Bir tuhaf kızın evine,bu sepeti vermeye çünkü salak bir kız bana öyle söyledi.
Anna: Ah ne hoş
Anna: *kostümünün içinden repliğini çıkarır ve bakar* tamam gidebilirsin
Raye(yürümeye devam eder ve bir taşı tekmeliyordur)
Anna: Hemen kestirmeden gideyimde büyükannesine sataşayım  :icontrollface:
Anna: *kestirmeden eve gider*
Anna: *kapıya çarpar* Ahh :iconfuuuplz:
Charliey: *Pencereden bakar* Sanırım kimse yok.. <_<   >_>  *geri girer*
Anna: *içeri girer*
Anna: Selam yaşlı kadın.
Charliey: *umursamaz*
Anna: Heeğy
Charliey: *yüzüne bile bakmaz*
Anna: ff T_T
Anna: Acaba kırmızı başlıklı geldimi <_<   >_> *pencereye bakar*
Raye:(neredeyse eve varmış pencereden gözüküyor)
Anna: Yaşlı kadın nereye gittii?
Anna: En iyisi büyükannenin kılığına girip kırmızı başlıklı kıza yine sataşayım *büyükanne  gibi giyinip yatağına girer*
Raye(kapıyı oldukça sert bir biçimde çalar)
Anna: Gir yavrum:icontrollface:
Raye(kapıyı oldukça sert biçimde açar ve çok sert bir biçimde de çarpar): Rüzgar vardı -.- Her neyse ben bunu bırakıp gidecektim
Anna: Tamam yavrum gel buraya özlemişim seni sarılayım ^_^
Raye: Hayır bunu sakın aklından geçi-(geç kalmıştır)
Anna: *sarılır ve bırakmaz* aww >w<
Raye: Bırak beni büyükanne kılığına girmiş aptal kızın kılığına giren aptal kurt kostümü giymiş kız! >o<
Anna: Nu v_v
Suki: *evin yanından geçiyordur*
Suki: Olamaz!Çok sıkı sarılıyor,boğulacak!En iyisi onları yalnız bırakmak VwV *yoluna devam eder*
SON


 
ADI OLMAYAN OYUN
Nasıl Oynanır?
Oyun en az iki kişiyle oynanır,iki kişilik bir oyunda:
1. Oyuncu:
Kim?
Ne zaman?
Nasıl?
2. Oyuncu:
Kiminle?
Nerede?
Ne yapıyorlar?
Sorularını alır.
Ve oyuncular birbirlerine söylemeden bu soruları cevaplar,sonra sırasıyla söylerler,sonuçta acayip saçma+komik şeyler ortaya çıkar :iconmingplz:
Kiriyle oynadığımız oyunda ben birinci oyuncu,Kiri ikinci oyuncuyken:
Anna Vi ile gangam style zamanı altın yumurtlayan tavşan kümesinde mutlulukla TFM oynuyorlar.
Charliey Raye ile ergenler zaa diye gülmezken kalem kutumda kızgınlıkla denize giriyorlar.
Nichiji uçan Spagetti canavarı ile sabahın köründe Raye'nin acayip gizli çekmecesinin üzerinde zıplayarak kuş gibi süzülüyorlar.
Resim kağıdı Yuno ile gece Sword Art Online'da dikkatlice çak bi beşlik panpalar oynuyorlar.
Burda ben ikinci,Kiri birinci oyuncu:
Raich banyo küvetiyle zamanı bilmediğim bir zamanda kaybolan çoraplar diyarında nyanlayarak futbol maçı izliyorlar.
Furuya Mr.Mouseyle enseyi kapaman gerektiği cumalarda havlu dolabında patates soyarak dövüşüyorlar.
Momo kawaii tavşanlarla birlikte hoparlörümün uzaylı sesleri verdiği saatte gökkuşağı gölünde kulak tırmalayıcı şekilde şarkılar söylüyorlar.
wth ifadesi Rachelle kediler milkshake içmeyi öğrendiği zaman facebookta süperkahraman güçleri hakkında bir filmin CD'sini parçalarken bağırıyorlar.
Kiri bu oyunu,çook eskiden de oynadığımızı gösteren bir word belgesinde buldu :iconmingplz:
PAMUK PRENSES
Pamuk Prenses=Vi
Troll Kalpli Üvey Anne (Kötü olmaktan oldukça memnun):Anna
Cüceler=Kediler
Ayna=Kiri
Avcı:Suki
Prens=Mai
Pamuk prensesin öz annesi: *ölür*

Babası: Hemen başkasıyla evleniyim.
Üvey anne: Hadi evlenelim :iconmingplz:
Üvey anne: Ayna ayna,söyle bana,var mı benden trollü bu dünyada?
Ayna: Dünyada sizden trollü yok kraliçem V_V
*binyıllar sonra*
Üvey anne: Ayna ayna,söyle bana,var mı benden trollü bu dünyada?
Ayna: Pamuk Prenses kraliçem v_v
Üvey anne: Hemen onu öldürmeliyiiim!!!1!!!!bir!!!!11!!!!onbir!!!!!!111!!!!yüzonbir!!
Ayna: Olur 030
Üvey anne:Hey avcı!gidip şu pamuk prensesi öldürsene
Avcı:Peki troll kraliçem v_v
Pamuk Prenses:(ormanda öyle yürüyodur)
Avcı:*pamuk prensesin yanına gider* hey prenses
Pamuk Prenses: Ne var salak görünümlü salak avcı -_-
Avcı:Kraliçe seni öldürmemi istedi ama sana torpil yapçam geyik kalbi alcam sen kaç ormana yoksa troll kraliçe seni öldürür.
Pamuk Prenses: Olur. *yürümeye devam eder jhgfd*
Avcı: *kasaptan ceylan kalbi alır ve kraliçeye götürür* Al kanıtım şimdi bırak beni -_-
Troll kalpli kötü ve üvey anne: Ceseti nerde? :icontrollface:
Avcı:Kaçtı. 
Üvey anne:Tamam.
Pamuk Prenses: *bir ev görür ve içeri girip dinlenerek kitap okumaya başlar*
Mr.Mouse: *Farelerle oynuyor*
Mr.Mouse: Miyav?
Furuya: Miyav -.-
Mr.Mouse: Miyav miyav Furuya?
Furuya: Miyav miyav -_- *Pamuk Prensesin yanına gider*
Pamuk Prenses: *uyanır ve hiçbişey olmamış gibi kitap okumasına devam eder* 
Mr.Mouse: *Peynir atıştırıyor*
Furuya: *etrafta geziyor* 
Pamuk Prenses: *dışarı dolaşmaya çıkar ve yürüyerek kitap okumaya başlar*
Mr.Mouse: Miyaav
Üvey troll: *Kılık değiştirip Pamuk Prensesin yanına gelir ve seneryoya bakıp geri koyar* Elma ister misin?
Pamuk Prenses:Hayır elma yeterince tatlı değil.
Üvey troll:Çikolata?
Pamuk Prenses:Eeeh..(biraz kararsız kalır falan dayanamaz) Tamam
Pamuk Prenses:(yer)
Üvey troll:  Seni mor saçlı tanıdık bir kız öpmeden uyanamayacaksın :icontrollface:
Vi: Fuuu.... *bayılır*
Kediler: *geziyolar*
*K dışında*
Prens:*gelir*Ehh..Repliği unuttuğumu söylemek istedim :iconmingplz: *gider*

SON


Veşimdimerhabasdfgdsasdfd
Kiriyle aramızda telepatanik bağ olduğunu düşünüyorum,işte kanıtlarım v_v :
Benim MLP'den Fluttershy'ı düşündüğümü bildi.
Benim MLP'den Twilight Sparkle'yi düşündüğümü bildi.
Onun karakterlerimizden Anna'yı düşündüğünü bildim.
Onun animelerden Ano Natsu de Matteru'yu düşündüğünü bildim.
Onun PPG'den Buttercup'u düşündüğünü bildim.
Tam tersini kanıtlayan şeyler vardı-muhtemelen henüz çok geliştirmediğimizdenidir dfghfds.

ff yazcak bişey kalmadı naa nee :iconmingplz:

2 yorum:

  1. ĞM.WDJWGMJD.MWMGJPG.TGNDAMTWMJGMJDGWĞMĞWMJAWAWDMPMGWGJGWMA ÇOK İYİ GÜLDÜM CİDDEN.
    -miyav.
    -miyav miyav -_-
    -miyav. Miyav miyav. UwU
    *ortalıkta dolaşmaya devam eder*
    Telepantiyğk kariyerinizde başarılar dilerim bu arada. Apgrdaqnbkeqxjmte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedfghgfcdfghjnbvcfdfghjnkbvgfghjnbvcfgtyghbvgfcrtghbgvftrgbvcfg miyav~
      ve sağol sdf

      Sil