30 Eylül 2012 Pazar

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
YETER.
Yazılarıma bakıyorum,hepsinde bir saçmalama noktası var.
İnsanlar o şaçmalıklardan dolayı okumaz yani :iconmingplz:
Farkına vardım da,her insana karşı farklı bir davranış şekli geliştiriyorum :iconwthplz:
Birine karşı,onu gördüğümde sıkı sıkı sarılıp mal gibi gülümsüyorum,birinin yanında salak gibi davranıyorum,normal insanlarla konuşurken :D yazıyorum,kiriyle konuşurken daha çok sdfghj yazıyorum ya da normal davranıyorum.

Sonuçta herkes benim deli olduğumu düşünüyor :iconmingplz:
Şu ana kadar gerçek hayatta 3 en iyi arkadaş edindim,biriyle kavga ettik (+2 saat yanında durursam bi pislik çıkarıyor ayrıca onunla sonraki 10-20 ay boyunca görüşmeyi düşünmediğimi netce belirtmeliyim.)diğeriyle anlaşıyoruz ama onun iyi anlaşmadığı insan yok diyebilirim (tabi ben en iyi anlaştıklarındanım,hafiften mary sue,ama bir insana çok sosyal ve inek olduğu için mary sue diyemezsin.)
3.sü Kiri,buluşacağımızdan yazdım sdfghjk.Yani eninde sonunda öyle olmalıııı D:
Okuldakiler bana çok şirin olduğumu söylüyorlar,bazılarıyla yakında iyi anlaşabilirim gibi geliyor,E'yi de iyi arkadaşlarımdan sayabilirim ("en" iyi olmaz.Facede moda sayfası var!Ama anime izlediğimi biliyordu.)
Ayrıca E2 da iyi birine benziyor,F. S. ile takıldığı için onunla takılmak için biraz uğraşmalıyım ve S. ile arkadaş olmam gerekir,sınıf başkanıdır kendisi.
Ayrıca gerçektende biraz çatlak olduğumu söyleyebilirim,şakasına mı cidden deliliğimden mi yapıyorum bilmiyorum ama,insanlarla iletişim kurmak için onlara doğru 1...2...3...4... diye sayıyorum.En son 127deydim sanırım.
Keşke sınıfımız ayrılmasaydı orda herkesi tanıyordum T_T
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Günlüğümde kendimi tanıttığım kısım:

  1. 20'den fazla arkadaşım,hayır "iyi" arkadaşım olmalı.Ama en az %95'i internette (annem veya babam okuyorsa,mafya olmadıklarından %100 emin olun!)
  2. Menma sayesinde uzun eteği,Merida sayesinde kırmızı kıvırcık saçları sevmeye başladım.
  3. İyi arkadaş edinmekte zorlanırım,gerçek hayatta.Çünkü internette bayağı sohbet ettiklerim okulda gördüğümde sadece el sallıyor.
  4. Desenlere karşı büyük bir sevgim vardır.
  5. 6 yaşında sarı bir oyuncak ayım var,adı Bay Sarı (böyle saçma bir adının olmasının nedeni 1. sınıfta almış olmam.)
  6. Siyah kedileri severim!Odamda 4 tane siyah kedi çıkartması var.
  7. Giysiler konusunda düzenli olduğumu söyleyemem,ama şu sıralar odamı düzenli tutmaya çalışıyorum!
  8. Çıkartmaları ve şapkaları ÇOK severim :3
  9. 5 tane kürem var,ikisi kırılmıştı :(
  10. "Gereksiz kalem" kutum ağzına kadar DOLU!
  11. Fotoğraf çekmek ve resim çizmek hobilerimdir.
  12. İnsan çizerken hayvan kulakları ve kuyrukları kedi,tavşan kulaklı şapkalar kullanmayı seviyorum.
  13. Gezmeyi seviyorum
  14. Derste sıkıldığımda not defterime chibiler çizerim.
  15. Çok sosyal olmasamda asosyalle alakam yok.
  16. Çabuk sinirlenirim.
  17. Bilgisayarsız hayat hayat değildir!
Neyse,yeteeeğr diyorsanız naaa neee~


1 yorum:

  1. İnsanın iyi arkadaşları olması gerekli bir şey ama bana kalırsa gerçek arkadaşlık, öyle okulda falan bulunabilecek bir şey değil. Gerçek arkadaşlar sahip olunması çoook zor şeyler ve gerçek bir arkadaşa sahip olduğunu düşünenler bile çoğunlukla yanılıyor çıkıyorlar. Sanırım bu yüzden en iyisi internetten arkadaşlık ama orada da yalanlar gırla gidiyor ve sonuçta; internetten birini ne kadar tanıyabilirsin ki? - Arkadaşlık konusunda bok gibi olan bir kızın yazdığı arkadaşlık hakkındaki bok gibi yorumun sonu.

    YanıtlaSil