23 Haziran 2012 Cumartesi

35 Derece Ne Kadarda Serin


Şu,akşamların bile 30 derece olduğu,kuma çıplak ayakla basarsan ayaklarının kül olduğu günlerde,bloggere felan yazı yazmaktan başka bişey yapamıyoruz.Pişiyoruz diyorum fırındaki kek gibii :iconfuuuplz:.
Herkes gibi,bende sıcaktan bunaldım.Bu arada size sizinle burda olmama neden olan hikayeyi anlatıyorum:

Şimdi,ağustos mudur eylül müdür,işte okulların açılmasına az kalmıştı 2. sınıfa geçiyordum,biz ş.le bizim pcde takılıyoruzz.
Ppgzforever diye bi site buluyoruz.aslında hiç ppgz'yi izlemediğimi kabul etmeliyim.İşte,ş. arkadaş,bana bizde bi blog açalımmı dedi,bende powerpuffsevenleri isimli bir blog açtım~.Sonra diğerleriyle tanıştım falan.Hmmn...Ruffla 1 ton konuşmam vardı :iconmingplz:.Bi chat sitesi vardı önce hep ordan konuşurduk.Sonra msnye ekledim :iconmingplz:.
Ani-chan,ilk izlediğim anime hetaliaydı~.
http://eylul14.chatango.com/ bu bişey mi size kiriyle eskiden facede konuştuklarımızı yada ruffla kaybolan msn konuşmalarımızı atayımmı?Hatta hiç var olmamış olan kiriyle msn konuşmalarımızı?Oooo siz delirdiniz galiba :iconmingplz:.minglemeyi kesmeliyim.
Neyse konuya dönelim,ş. benim ppgzsevenleri blogumda 30 yazı bırakınca bende bcforevere geçtim.Herzamnki gibi,orda da aynı şekilde devam ettik.
Bi tane chat şeysi vardı,herkesle orda konuşurduk,sonra chatango şeysi çıktı.Eskiden şablon yapmak ne zordu la.Unazo ablamın yaptığı şablonlara tepkimiz: OMG ;W; olurdu :iconmingplz:.Hala yapamıyorum ama omg demiyordum,eninde sonunda öğreneceğiz.(şahsen direk blogger templates yazıyorum gugıla çıkıyo)

Şimdi biraz soru soralım..
Eski arkadaşlar,blogcuyu nasıl buldunuz?
Yeni arkadaşlar siz bizi nasıl buldunuz  :iconmingplz:?(yane-chan çok yeni değil ama yinede sonradan geli.ani-chan yeni.hmm kuzenin sayesinde mi?)
Hmm uzun yazı failim.
Birazdan yine döneceğim beyninizi eritmeyeee
Naaa-neee~



17 Haziran 2012 Pazar

Hamamböceklerinin Havuz Keyfi Yaptığı An


Şu anda,birisi yazı eklesin diye sayfayı milyarlarca kere yenilediğim anlardan birindeyim.İşte öyle bir anda,blogumun öyle bomboş durmaması için,şöyle bir yazı ekleyeveriyim dedim.Şu berbat şablonuda değişmek lazım.Anılarınızı depreştireyim biraz.
Blogcudayken uğraştığımız sobeleri hatırlıyor musunuz?Cevaplamayı sevdiğim tek sorular onlardı.Yine sobeleyin beni yine saklanbaç oynar gibi.Tekerleme işte :iconcryforeverplz:.
Neysee,evet,herkes gibiyiz işte,yaz,hamamböcekleri,deniz~.
Bu yaz Death Note'yi izlemiş kuzenlerimin yazlığında gitme ihtimalimiz var,yani sanırım gidicez ama emin bişi söyleyemem.Zaten annemin seminerleri (okul bittikten sonra bi ay öğretmenlere çektirilen toplantı ızdırabı)nedeniyle bir ay doğru düzgün tatil yapamıcaz zaten.
Evde,fırında pişen bir tavuk gibi hissediyorum.öğlenleri esen rüzgar,perdelerimi kapatmamı engelliyor ve içeri en az 50 derece olan güneş ışınları giriyor.
Not:Blogger'e teşekkürlerimi sunarım.Taslakları kendiliğinden kaydediyor.Blogy-chan arigutuuu bir değişle *ağlar*.
Bütün kapılar çarpıp duruyor.Ama şahsen mutluyum,çünkü yarın ben sabahtan denize go oluyorum.I love seaaa ;w;.
Hangi animeyi izlesem bilemiyorum D: .Şimdiye kadar 12 anime izlemişim ;w;.Yarım yamalak izlediğim ve ilk bölümünden hemen sıkılıp bıraktığım animeleri saymazsak tabi~.Bana kesinlikle izlememi önerdiğiniz bi anime varsa,söyleyinn ;o;.
Ve bi blogger şablonu indirdim bi türlü nasıl çalıştırcamı anlayamadım yazanlar şunlar:

How to upload Blogger templates

1. Download your Blogger XML template from BTemplates.com.
The template is contained in a zip file (winzip, winrar), ensure you have extracted the XML template.
2. Log in to your Blogger dashboard and go to Layout > Edit HTML
3. Ensure you back up your old template in case you decide to use it again. To do this, click on the "download full template" link and save the file to your hard drive.
4. Look for the section near the top where you can browse for your XML template:
5. Enter the location of your template and press "upload".
6. The HTML of your new template will now appear in the box below. You can preview your template or simply save to start using it!
7. Enjoy!


Templates/Layouts in http://btemplates.com
orda edit html diye birşey yok :iconfuuuplz:.
Neyse uzatmamalıyım yoksa babam yarın uyanamayacağımı söylüyor ;w;.
Hoşçakalınn :iconcryforeverplz:.


9 Haziran 2012 Cumartesi

Fok Balıkları Yalnız Olsaydı,"lar" eki olmazdı.

Ben

Eee nabeysiniz.Ah evet,herkes sınıfından nefret ediyordu değilmi :icontrollface:.Ben daha yeni alışmıştımki gidiyoruz.Tabi sınıfıma bayılıyo değilim.Kendilerini bi (anladın) sananlar falan var.
Ama yine de sınıfımdan nefret etmezdim.Bazı arkadaşları sevip sevmemek arasında kaldım.Ayrıca,ayrılcaz diye karne gününde kendini b*k sanıp ağlayanlardan nefret ediyorum.Seneyede takdir alıp üstün başarı belgesi alıcam.Kedi balıklarının vücutlarında tat alma tomurcukları var.Anne flomingolarin sütü kırmızıdır.Bu arada...
Bunu yapmadan duramadım*trollface*
Rage comic yapmayı bırakmalıyım.

Hı evet,daha yeni ilköğretimi tamamlayan bir ergen olarak
kendimi küçük bir çocuk gibi hissetmem doğal herhalde.Yazın ne mi yapacağım?
  • Tam bir fikrim yok.
  • Yazlığa gitcez galiba.
  • Hiçbirşey.
  • Pc başında 8 saat kıpırdamadan oturmak.
  • Dünya kadar kitap okumak.
  • Death Note mangalarını alma korkusundan kurtulmak (bende anca böle bi korku gelişir.)
  • Biraz anime izleyem eyi olurduğ sdfgh.
  • Sahi nerede kalcaz napcaz bilmiyorum.
  • Seneye annemin yeşil pasaportu çıkıyor.
  • Fok balıklarının bile sevgilileri var artık.
  • Hiçbirşey.
Tabi yazlar için favori ak tv tem (anladın mı,aktivitem.hahaha.güldürmedi mi?) yüzmek olduğundan denizede gitmeliyim hemde sık sık (istenmeyen tüylerim *ming*).
Tabi,tatilde yapacaklarım hakkında daha bilgi edinirsem (soru sormak baya zor)size bilgi veririm.
Ha bide anime listeleriyle boğuşmak zorundayım.Ano Hananın 8. bölümüne geçcem,baya bi duygularım depreşti,kaldım öyle.Yaz zamanı ağlamakmı?Ama onu bitirmeden başka animeye geçemiceme göre..Onu bitirdikten sonra Durarrarararararararara izleyeceğim galiba ;w;.İzlemeyi düşüklerim aşağıda (istersen bu kısmı atla).
  • Angel Beats (aslında hoş gelmişti biraz bakmıştım,neden bıraktım bilmiyoyum.)
  • A Channel (Tembel adamlar bütün bölümleri çevirirse.)
  • Nichijou (Çevirin şunu Vi görünümlü Mai sezdim!)
  • Kamichama Karin (Hepsi yüklenmemiş yine)
  • Kore Wa Zombie Desu Ka? (itiraf ediyorum hepsini yüklemişler.)
  • Poyopoyo Kansatsu Nikki (Hepsi yüklendimi bilmiyorum,kaç bölümlük yazmıyor)
  • Nagizaka Haruka no Himitsu (bi zamanlar izliceklerime eklemiştim,neden ekledim hatırlamayıyoyum ama bölümler tam)
  • Mitsudomoe (Sıkıcı gelmişti ve altyazılar geçti diye kapattım)
  • Mitsumodoe Zouryouchuu!
  • Chuu-bra!
  • Ichigo Mashimaro (ecchi falan olmayan bişi gibi 8D)
  • Ultra Maniac
  • Kanon Remake (24 Bölümlük ve forever üşengeçlik.siz uzuuuuuuuuuun seri isteyin ben..fail.)
  • Onii-chan no Koto (Renklendirmeyle çizimler değişik gözüküyor.)
  • Maji de Watashi ni Koi Shinasai!
  • Wasurenagumo
Şimdiye kadar 10 anime izlemişim sadece.Liste yapmıcam ;w;.Berbat durumdayım.
Bu arada sizi berbat bir teste sokuyorum :icontrollface:.Merak etmeyin kolay sorular..100 alırsanız şeker vericem ^^.
  1. Kaç anime izlediğn?
  2. En sevdiğin anime neydi?
  3. Bana bi anime öner yada listeden bildiklerini söyleğğğ ;W;
  4. Bittiii.
Neyse
Na-nee 









4 Haziran 2012 Pazartesi

Hepiniz Bana Benzersiniz



Not:Başlığın yazıyla alakası yok.
Eee nabev? ;w;
Nabev ne alakadır.NEYSE.
Okulların kapanmasına 4 gün var (haber vereyim dedim).Ben bebe gibi beşinci sınıfa gittimden,lanet olsunki (aslında yeni bir sınıf ve beni "TANIMAYAN" kişilerin olduğu bir yer hoş olur)bu sene mal+olmayan süper arkadaşlarımdan ayrılıyorum.
Aslında mal mal konuşuyorum şu anda,çünkü arkadaşlarım benim sevimli olduğumu ve hoş biri olduğumu düşünüyorlar :icontrollface:.
Ayrıca veda gecesinde seksi novid'i (chorme seksi kelimesini sözlükte tutuyor ve altını çizmiyor)açana kadar pek koptum diyemem.Hoşuma gidiyor o şarkıı ;w;.
Neyse,pazartesi pazartesi okula gittim,kendi isteğimle.Zaten güneş kavuruyo (dünkü şimşekleri unut)servis pişmiş,ben yine gidiyorum.12 kişi gelmiş,5 kişi felan olsak eyiydi sdfg.Öğretmende az daha ders işliyordu.Matematik dersi mi :iconmingplz:?Kulaktan kulağı oyunu hoştu yani matematik dersine ne gerek var?
Okumaktan sıkıldınmı?Seni zorlayan yok hatta kapat rahatlarsın.
Arkadaşlar konusunda...Evet arkadaşım var ama böyle süperdereceiçlidışlı biri yok sınıfta.Gitceğim sınıfta anime izleyecek birileri olsa :iconmingplz:.Aslında bıraktığım kankamla veda gecesi yine kankalaşıyo gibiydik.Ama o pazartesi gelmedi (gelse nolcaktı seneye birlikte değiliz)
Ayrıca Ş (kesin kim olduğunu bildiniz)ünlülere takmış durumda,ama yine de kankamdır.
Hmmpf haftanın kalan günleri okula gitmicem çünkü ödevi yapmak istemiyorum :icontrollface:.
Problem okul?
Jaa ne~ değil Naa ne~ :icontrollface:
.
..
...
espriyi yeni anladın ;w;
Bu arada un-happy'de olanları direk yazayımmı?