13 Mayıs 2012 Pazar

Yeni Şablon+Fail


Ani-chan istedi diye,aptal hikayem un-happy'e devam edeceğim.
Ayrıca şu şabon değiştirme huyumdan vazgeçmeliyim D: .Aklıma yeni fikirler geliyor ve bunları uygulamak istiyorum :iconfuuuplz:.Eğer yeni şablon yapmak isteyip aklınıza bir fikir gelmiyorsa bana söyleyin,bişeyler ayarlarım.Tabi şifre lazım size bi saat anlatmaya uğraşmayayım diye :icontrollface:.Ayrıca şablona farklı mouse ekledim ama hala kaydırma çubuğunu değiştiremedim:iconfuuuplz:.Nasıl değiştirilceni biliyorum ama benim şablona işlemiyor :iconmingplz:.
Ehehehe,hala bağlama (müzik aleti olmayan)bölümündeyiz.Yani bu şöyle demek:
FAIL

Sınıfta herkesin konuşmaları birbirine karışmışt.Ne konuşuyorlardı,pastanın kakoulu mu vanilyalı mı daha güzel olduğunu mu:iconmingplz:?Hayır,herkes ölümü konuşuyordu.Kızıl saçlının ölümünü...Öğretmen içeri girince heryer ölüm sessizliğine büründü (tamam trollüğü kestimm).
Yowobi yerinde otururken,ona benzeyen,siyah saçlı bir kızı izliyordu.Kimsenin dikkatini bu benzerlik çekmemişti.
Zil çaldığında,Yowobi,"seninle birşey konuşmamız gerek." dedi.
Bahçeye çıktılar.
Birden,yukardan,pencere boyunda bişey düştü.Yukarıdan "Ehehe özür dilerim ^^;" diye bir ses duyuldu.Kısa sarı saçlı,turkuaz rengi gözlü bir kızın sesiydi bu.Cam,Yowobi'nin yanındaki kızın yanına düşmüştü,Yoki'nin...
"Kaç!" diye bağırdı Yowobi.Kız orda öylece kalmıştı.Kafası karışmış gibiydi.Birkaç saniye öyle bekledi,sonra koşmaya başladı.
"Senin burda ne işin var?Durum seni ilgilendirmiyor!" dedi.
Sarı saçlı kız,bir silah çıkardı."O gitmeli!Asıl bu konu seni ilgilendirmez!O sen değilsin!" dedi.
Bunların hepsi,birkaç saniyede gerçekleşti.
Yowobi,siyah saçlı kızın kolundan tuttu,ve birden parlak,sarı bir ışık göründü.Sonra,ışık onlarla birlikte aniden kayboldu.
"Gittiler..." dedi.Elindeki silahı düşürdü.

Devamını yazarım birazdan ani-chan ;w;.

1 yorum:

  1. arkadaş konusunda yalnız olmamak hoşuma gitti ama senin adına üzüldüm .m.

    YanıtlaSil