24 Mayıs 2012 Perşembe

La



Merhaba :la:.
Şu :la: denen şeyin dA'daki bir ifade olduğunu biliyorsunuz pekala,her yazdığıma onu eklediğimden buraya da onun hakkında bişiler koymak istedim (amaç zaman geçirmek :la:).Olum bak git.

NOT:la hakkında araştırma yapmak istedim la yazdım los angales çıktı ne yapıyon la çıktı ama dA ile ilgili bişey çıkmadı.o yüzden sadece resim ekleyebileceğim galiba  :la:.

Hmmpf.

:iconlarockplz::iconlasingplz::iconlabeatplz:                                 
Bu arkadaşın eklediği resimler yetti diyorsanız hepinize :la:.
Not:Pcye virüs bulaşmış not defterini bile açamıyorum ve chorme çalışmadığından internet explollerden giriyorum :iconfuuuplz:.

2 yorum:

  1. senin siten çok laaa :D

    YanıtlaSil
  2. İnternet Explorer OMG OMG ;o; Geçmiş olsun .s.s.s
    LaLaLa ~

    YanıtlaSil