8 Mayıs 2012 Salı

Çizim Failseniz Üzülmeyin ;w; (en azından öyle düşünüyorsanız)


Bu yazıyı hem daha iyi çizebileceğimi göstermek için,hemde kötü çizdiğini düşünenleri umutlandırmak için yazıyorum ;w;.
oceanchan'ın 11 yaşındaki ve 21 (hesabıma göre XD)yaşındaki çizimlerine bakın ;w;.Evrime inanır mısınız?Ben artık inanıyorum ;w;.
Kendinizi iyi hissettiniz mi? ;w;.
Tabi ben sağdaki resim gibi çizmek için 21 yaşımı bekleyeceğimi sanmıyorum :icontrollface:.

Bir yıl içinde ne kadar gelişebileceğinizi göstermek istedim ;w;.Kimin çizimiymiş...stripedpantsmış XD.

Evrim gerçekmiş.___________. .hanahello yapmış.
ruehara
Ama durun bir saniye...

Benzeyen resimler bulamadım sdfghj.İlki 2011'in başları veya ortaları olmalı.
İkincisi dün veya önceki gün sdfghjk.

Kızma kiriririririri ama...

2 senenin farkı ;w;.Hani kötü çizdiğini söylüyordun?(iyimser çatlağım ben boşver)




Eeee:icontrollfaceplz:?












4 yorum:

  1. o üçüncüsü nasıl bir şeydir öyle!sadece bir yıl ha! vaaaaaaahhh yeminle kendimi iyi hissetmeye başladım asajfhakjfgaçk -w-

    YanıtlaSil
  2. Kanka,NE OLUR SİL ONU.
    Boşver asdfgfdsa İyi hissettim XDD ;w;

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil