2 Şubat 2012 Perşembe

OMG OMG OMG

                     
İzmir'e nasıl olduysa -bir mucize olmalı- kar yağdı.Sabah yine kış uykusuna yatmış gibi uyurken annem uyandırdı ve dışarıya bak dedi.Gözlüklerim yoktu dışarıya bakınca normal apartmanları filan gördüm.sabah yorgunluğuyla da çatıdaki beyazlığı fark etmemişim.Gözlüklerimi ver dedim ve gözlüğü takınca beynim yerine geldi ve bu bir rüya olmalı diye düşünmeden edemedim asdfg.Sonra babamla ekmek almaya çıktık karla oynarken ekmek almayı unutmuşuz XD.Sonra annemle tekrar çıktık-üçümüz çıkabilirdik ama bebek bir kardeşim var-.Dışarıda 2 kızla kartopu oynadık.Tabi bu sefer ekmek almayı unutmadık 8D.Dışarıdaki kardan adamları bir görseniz.Kuaförün önünde peruk takmış makyajlı bir kardan kadın vardı.Hatta göğüsleri bile vardı asdfghj.Birde rakçı vardı böyle yan şapka takmış XD.bide kardan dede vardı bakkalın.en büyüğü oydu-ki normal kardan adamlara göre küçüktü.İzmir'de de bu kadar oluyor işte.Buzdolabına bir kartopu koydum ve kartopu buza dönüştü XD.Ve gün sonunda burda kar yağmış olduğuna artık kimse inanmazdı.
Başka bir konu ise..Anket sonuçları değişmiş.Hikaye anime tanıtımından daha yüksek olmuş.Buna göre hikaye yazmalıyım.Konusunu biraz düşüneyim.Neyse şimdilik gudbay.

1 yorum:

  1. Bizim buraya bu sene baya çok kar yağdı :)) Tabi beni de hasta etti o ayrı konu ama xD Yine de kar güzel şey :D Kartopu oynamak falan asfgsfds xDD demek kar oynarken ekmek almayı unuttunuz ha :DD Günün güzel geçmişe benziyor ;D

    YanıtlaSil